Országtól függ, milyen mellet formáznak szívesen a plasztikai sebészek

mell plasztikai beavatkozás ország mellimplantátum szépségideál
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
A keblek esztétikuma nem nemzetközi sztenderdektől függ, hanem igencsak jellemző az adott országra – derül ki egy friss kutatásból, amely szerint az Egyesült Államokban és Brazíliában a nagy bimbóudvar a divat, a franciák a kisebb mellekre voksolnak, az indiaiak pedig teltebb formákra.

A plasztikai sebészeti turizmus híveinek nem árt meggondolni, melyik országot választják a műtét színhelyéül, hiszen az orvosok attól függően mást és mást tarthatnak szépnek.

Dr. Neil Tanna az Amerikai Plasztikai Sebészek Szövetségének megbízásából készített tanulmányában többek között az alábbi következtetésekre jutott:

– Az indiai orvosok előnyben részesítik a felső részen telt melleket.
– A franciák szeretik a „leglaposabban” ugyanezt a területet.
– A brazilok rajonganak a legnagyobb mellbimbókért, akár természetes, akár nagyobbított kebleken.
– A németek formázzák a legkisebb bimbókat.
– Az amerikai, az indiai és a francia sebészek hajlanak a nagyobb bimbóudvar felé.

Forrás: Thinkstock

„Az ideális mell fogalma hely függvényében meglehetősen eltérhet, ami egyaránt érvényes az orvosokra és a páciensekre” – fogalmazott Dr. Tanna New York-i plasztikai sebész a Reuters Health megkeresésére.

A kutatócsoport képes elektronikus kérdőíveket küldött ki, melyre 29 ország 614 szakértője válaszolt. A kérdőív interaktív modellezést is tartalmazott. A résztvevő kollégák demográfiai információkkal is szolgáltak: megadták a nemzetiségüket, a korukat, a nemüket, valamint azt is, hogy van-e magánpraxisuk.

A kor is befolyásolta a mellpreferenciát: az idősebbek enyhébben telt dekoltázsra voksoltak nagyobb bimbóudvarral.

„A földrajzi hely nagyobb hatással volt az esztétikai beállítottságra, mint a származás” – tette hozzá Dr. Tanna.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.