Sikertörténet: 40 kilót ledobott és izmos lett Gábor

2014.03.20. 22:46

Nem csak a nők képesek eszméletlen átalakulásra! Gábor pár éve még 133 kilót nyomott, de nála is eljött az a pillanat, amikor érezte, változtatnia kell. Következzen most az ő története. 

ADJ ERŐT MÁSOKNAK! TE HOGYAN FOGYTÁL LE?

Írjátok meg nekünk az info@life.hu e-mail címünkre nevetek, lakóhelyetek, életkorotok és jelenlegi testsúlyotok kíséretében, hogy hány kilót sikerült leadnotok és milyen módszerrel. Pár sorban írjátok meg a történetet, és nagyon fontos, hogy csatoljatok hozzá fényképet: fogyás előtt - fogyás után.

Gábor körülbelül egy éve, 2013 februárjában döntötte el, hogy változtatnia kell az életén. Akkor ugyanis 133 kilót nyomott. "Már ott jártam, hogy a cipőmet is nehézkesen tudtam csak bekötni. Nagyjából 130-133 kiló lehettem, amikor végre elkezdtem visszavenni az étkezésből. Korábban ugyanis egyáltalán nem néztem, mit eszek. Minden szerettem, este is ettem, cukrosat, zsírosat, olyasmiket, amire a testnek este már semmi szüksége... De eldöntöttem, változtatok. Az első 1-2 hónap húzós volt abból a szempontból, hogy délután 5 óra után nem ettem szinte semmit, ha igen, akkor is maximum gyümölcsöt. Ám szépen lassan hozzászoktam ehhez is. Ez ment két teljes hónapig, majd eszembe jutott, hogy mozogni sem ártana egy kicsit. Ekkor jött a futás" - kezdi történetét Gábor.

Forrás: Tábori Gábor

A fiatal férfi rövidebb adagokban kezdte hozzászoktatni a testét az edzéshez, ám neki is meg kellett tanulnia, hogyan is kell edzeni. "2 km futással kezdtem 125 kilósan. Ez a táv kegyetlen volt, ráadásul olyan tempóban, hogy körülbelül a csiga elkúszott mellettem. Ám szépen lassan fejlődni kezdtem, és egyre rövidebb idő alatt teljesíteni tudtam a távot. 110 kilósan úgy döntöttem, jöhet egy más jellegű edzés is a futás mellé."

Gábor hangsúlyt fektetett arra, hogy az izmait is helyretegye, ezért beletette az erősítő edzéseket is az edzéstervébe. "Ráálltam a súlyzózásra is, emellett rengeteg fekvőtámaszt, hasprést csináltam. Elég tisztességesen edzettem. Az életmódváltásom után fél évvel már 4-6 km-t futottam átlagosan, és 106 kilóra fogytam. Megvettem az első futócipőmet, ami nagyon motivált - eszméletlen volt benne a futás! Amikor jött a tél, a kinti edzést kicsit hanyagoltam, helyette benti edzésekkel kompenzáltam.

Forrás: Tábori Gábor

Eredetileg úgy gondoltam, ha 100 kilóra lemegyek, az tökéletes lesz, de több is sikerült, mint amit elterveztem. Jelenleg 88,3 kg-t mutat a mérleg, viszont már szeretnék megállni. Most érzem, hogy lassan elégedett leszek magammal, bár még egy kis izom nem ártana. Már futóversenyre is járok, életem első megmérettetésén a korosztályomon belül 2. helyezést értem el. Következő célom a félmaraton lesz, ahhoz viszont még sokat kell fejlődnöm. Mostanság próbálkozom a fegyencedzéssel, viszont ehhez még sokat kell erősödnöm. Esténként is eszem már, de főként magas fehérjetartalmú ételeket: csirkemellet, pulykamellet, zsírszegény túrót.

Úgy gondolom, csak elkezdeni nehéz, és minden akarat kérdése. Nem szabad a hirtelen fogyást erőltetni - szépen, fokozatosan fognak leolvadni a pluszkilók. Nálam is volt olyan időszak, hogy 2 hétig semmi nem változott. Ki kell várni, menni fog az lefelé, de ha már elkezdted tényleg ne hagyd abba! Ezerszer jobban érzem magam, amióta változtattam az életemen. Ehhez pedig semmiféle drága dologra nem volt szükségem, csak odafigyeltem a megfelelő étkezésre, illetve a mozgásra."

Gábor tanácsai
Próbálj rendszeresen étkezni, naponta többször keveset!
Iktass be mindenféleképp gyümölcsöket az étrendedbe!
Zsírosat és cukrosat inkább a nap első felében étkezz!
Bármit ehetsz, de mértékkel!
Mozogj minél többet, sportolj, bármilyen mozgás jó, amihez kedved van!

 

 

edzésfogyástestsúlysikertörténetfegyencedzés