5 mellszépítő gyakorlat, felejtsd el a plasztikai sebészt

2018.06.26. 13:44

Nem kell rögtön plasztikai sebész kése alá feküdni, ha nem vagy elégedett. Itt van 5 gyakorlat, amiktől megszépül a melled.

Ha nem vagy elégedett a melleddel íme néhány szuper gyakorlat, amiket ha rendszeresen végzel, átformálhatják kebleidet.

Labdával feszesíts: 

Ez zsír, Feszes cicik hetek alatt - Így csináld!, Nagy AmarillaFotó: Hámori Zsófia/Life.hu

Érdemes otthonra beszerezni egy fitnesz labdát, amit bármikor elő tudsz venni. Vedd a két alkarod közé a labdát úgy, hogy a tested és a karjaid derékszöget zárjanak be egymással. Tolt magad alá a popsid és a csípőd. Kezd el az alkaroddal összeszorítani a labdát majd lazíts rajta. Ezt a pumpáló gyakorlatot ismételd meg két percig, ahányszor csak tudod.

Pillangógyakorlat: 

Ez zsír, Feszes cicik hetek alatt - Így csináld!, Nagy AmarillaFotó: Hámori Zsófia/Life.hu

Vegyél 1-1 kilós súlyzót, ha nincs kéznél, jó lesz az ásványvizes flakon is, megtöltve. Csípőszélességben állj terpeszbe, majd oldalsó középtartásba emeld fel a kezed. Végezd a tárogatást 3x25-ször

Női fekvőtámasz:

Ez zsír, Feszes cicik hetek alatt - Így csináld!, Nagy AmarillaFotó: Hámori Zsófia/Life.hu

A fekvőtámasz az egyik legjobb kar- és mellfeszesítő gyakorlat. Ha nem tudod nyújtott lábbal végezni, térdelhetsz is, összekulcsolt lábakkal, ez az ún. női fekvőtámasz. Minél mélyebbre viszed le a törzsed, annál hatásosabb a gyakorlat. 3x15 alkalommal végezd el.

plasztikamelltippekgyakorlat