Pilát Gábor: "Sose gondolkozz azon, hogy leértékeld magad"

Forrás: Shutterstock -
Pilát Gábor párkapcsolat Tabuk nélkül a párkapcsolatról szerelem érték
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
„Az egész világ a pénz körül forog” - hallhatod mindenhol. Anélkül, hogy mélyebben belemennénk a pénzzel kapcsolatos tudományokba, néhány alapvető dolgot tisztáznunk kell. A boltban mindenki pénzért vásárolja meg a termékeket, és jogosan törődik azzal, mennyi pénzt is költ. A vásárlók számolgatnak, osztanak, szoroznak, hogy megéri-e az adott termék a számukra. Ha értékesítő lennél, te is gondolkodhatnál azon, hogy vajon az ügyfeleid mit fognak szólni az árakhoz. Lehet, hogy drágállani fogják? Tapasztalatból tudjuk, hogyha az eladó úgy gondolja, hogy az általa kínált termék drága, akkor nem tudja eladni azt.

Nézzük meg, hogy mi az, hogy „drága". Gondold végig azokat a dolgokat, amiket az elmúlt egy hónapban vásároltál. Mindenből a legolcsóbbat vetted meg? Valószínűleg nem. Az, hogy mi mennyit ér, valószínűleg az ember saját mérlegelésén múlik. Ma tömegek zarándokolnak a gyorséttermekbe, pedig néha igencsak drágán mérnek egy-egy szendvicset. Drága? Nem, egyáltalán nem drága. Drágának tűnhet, ha összehasonlítjuk egy otthoni pirítóssal, vagy a szalámis zsömlével. Ha drága lenne, akkor nem vennék meg.

,,Van hasonlóság a termékek és az emberi értékek között" Forrás: Shutterstock

Te persze jó esetben nem pénzért méred magad, de mégis van hasonlóság a termékek és az emberi értékek között.

A jó minőségű árut meg kell fizetni a boltban, és ezen nem is csodálkozunk. Sőt, azon lennénk a legjobban meglepődve, ha a Ferrari szalonban akcióval találkoznánk...

És te emberként értékes vagy?

Ha igen, akkor sose gondolkozz azon, hogy leértékeld magad, mert különben hamar az akciós termékek között találod magad valamelyik polc alján, nagytételben összecsomagolva a többi olcsó áruval.

Tabuk nélkül a párkapcsolatról Forrás: Pilát Gábor

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.