Senki nem vezeti a 4-es metrót, már a vezetőfülkéket is bontják

4-es metró bontás vezetőfülke
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Igazság szerint mindig is automata vezérlésű volt a 4-es metró, utoljára szeptemberben ült bárki a vezetőfülkében, de nekik sem volt dolguk, csak az utasok biztonságérzetét növelték. 

Hamarosan a vonat elejéből, a szélvédőn át nézhetik az utasok, ahogy száguldanak a 4-es metró szerelvényei. A vezetőfülkéket ugyanis bontják, ezzel az utastér is megnövekszik kis mértékben.

Forrás: MTI/Máthé Zoltán

A 4-es metró eddig is automata vezérlésű volt, akik utoljára a vezetőfülkében ültek, nem irányították a szerelvényeket, csupán “járműfelügyelőként” voltak jelen. Szeptember után azonban már ők is csak kívülről, a forgalmi felügyeletről avatkoztak be, ha problémát észleltek. Éppen ezért bontják a vezetőfülkéket, így nemsokára a fővárosban egyedülálló utazási élményben lehet részünk - írja az Origo.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.