Nagy Amarilla gyógytornász

Amarilla célja, hogy segítse vendégeit a mozgásszegény életmód káros következményeinek leküzdésében.

A sportnak igen sok területe közel áll hozzám: diplomás gyógytornászként, aerobik- és spinning-oktatóként, illetve személyi edzőként dolgozom. Kétszer nyertem meg az Aerobik Maratont.

,,Mindig is kihívást éreztem az iránt, hogy az embereknek segítsek testi és lelki jólétük megteremtésében, illetve a korunkra oly jellemző mozgásszegény életmód káros következményeinek leküzdésében. Fő profilom a gerinctréning, mely dinamikus, statikus, erősítő és egyensúlygyakorlatok összessége - a törzsizomkra specializálódva."

Weboldal:

Dunakeszi DreamFactory Fitnesz &Coffee

 

 

 

Kérdezd a szakértőt!
Figyelem! A kérdés és a válasz nyilvános lesz. Olyan becenevet adj meg, amely alapján nem lehet azonosítani, mert a kérdésed mellett ez a név fog megjelenni.
Nem kaptál választ a kérdésedre? Ne keseredj el, inkább olvasd el a korábbi válaszokat. Lehetséges, hogy korábban már valaki ugyanazt megkérdezte, amit te is. Számtalan megkeresés érkezik a Life.hu szakértőihez, akik megadott szempontok alapján döntenek arról, mely kérdésekre válaszolnak. Megértésedet köszönjük!
Írd be a mezőbe a képen látható kifejezést:
Helga 2014-02-02 18:02

Kedves Amarilla,

Jó ideje edzek már: futok, és ha van id?m, aerobikórára is eljárok. Nem vagyok nádszálvékony alkat, figyelnem kell, mit eszem. Figyelek is, és nem hinném, hogy túlsúlyos vagyok. Az azonban aggaszt, hogy a sok sporttól vastagabb, lassan már férfiasan izmos lett a combom. Pedig súlyzós edzéseket nem is csinálok. Mit?l lehet ez? Mit kéne tennem, hogy a vastagodás helyett inkább szálkás, vékony combom legyen? Tudom, a genetika is számít, de tudsz esetleg valamit, ami segíthetne?

Nagyon várom a válaszodat,

Üdv, Helga

2014-02-02 18:06

Kedves Helga!
A futás, az aerobik tökéletes alakformáló mozgás, melyek a test összes izmát megmozgatják. Véleményem szerint az, ha egy lánynak formás, kissé izmos combja van, egyáltalán nem gond. A genetika meghatározó tényez?: a körte típusú hölgyek inkább csíp?ben, popsiban er?sebbek, míg az alma típusúak hasra híznak.
A szálkásítás lényege a kisebb súlyokkal, ám nagyobb ismétlésszámban való terhelés. Kedvenc alakformáló gyakorlataim a kitörés és a guggolás, amik remekül formálják az alsó végtag izmait is. Vagyis javaslom neked ezeket a mozgásokat, számtalan variációs lehet?séggel. Korábban már bemutattam néhány kedvenc gyakorlatomat a Life.hu-n, próbáld ki ?ket bátran!
Jó edzést kívánok!
Amarilla

Nagy Amarillaaerobikgyógytornászszakértőaerobikoktató