Kylie Minogue magyar divatmárkára feni a fogát

Forrás: AFP -
Kylie Minogue koncert ruha Sugarbird
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Megtetszett Kylie Minogue menedzsmentjének a „Cukormadarak" kollekciója, így bekérettek pár darabot az énekesnő budapesti koncertje előtt.

Eljutott az ausztrál énekesnő londoni menedzsmentjéhez az egyik legismertebb hazai divatmárka, a Sugarbird néhány modellje. Megtetszett nekik, bekértek pár darabot, hátha lesz kedve viselni őket a hazánkban októberben fellépő énekesnőnek.

Forrás: AFP

„Nem tudom, hogy hogyan jutott el hozzájuk a mi márkánk, állítólag olyan ruhákat kerestek, amik stílusban illenek Kylie imidzséhez. A mi új, kollekciónk mini ruhái, a csajos vonalak szerintünk passzolnak hozzá. Most raktuk össze a ruhákat, Baranyi Ádám tervező kollekciójából küldünk neki.Ez a kollekció még nincs a piacon, később a magyar lányok is hozzájuthanak ezekhez a modellekhez. A koncert előtt cégünkről egy rövid imidzs filmet fognak levetíteni, mi meg csak reméljük, hogy Kyliet a mi ruhánkban láthatjuk a színpadon vagy a városban" - árulta el Jagasics V. Csonka Hedvig alapító.

Mit fog viselni a színpadon Kylie?

Biztos, hogy a színpadon nem fog Sugarbirds ruhákat viselni, mivel a fellépőruhákat olyan divatdiktárok tervezték a showhoz, mint Jean Paul Gaultier, Dolce & Gabbana és Julian Macdonals - tudtuk meg a szervezőktől.

Kylie számtalan díj és kitüntetés birtokosa, többek között az Évtized Előadója címet kapta Angliában és Ausztráliában, szerepel a Világ 30 Legszebb Embere listáján, tagja a Hírességek Csarnokának, megkapta a legmagasabb francia kulturális kitüntetést és II. Erzsébettől a Brit Birodalom Tisztje címet is.
26 éves karrierje alatt négyszer is meg tudott újulni és szinte mindent újrakezdeni: először, amikor óriási bátorsággal elhagyta addigi sikerszerzőit, a Stock, Aitken & Waterman triót, és nem sokkal utána már Nick Cave duettjével vezette a slágerlistákat.
Másodszorra amikor a Spinning Around dallal és annak videójával új lendületet adott a karrierjének, s a kis aranyszínű short pedig védjegyévé vált.
Harmadjára gyakorlatilag ugyanezt ismételte meg pár évvel később, egy újabb giga-slágerrel, a Can’t Get You Out Of My Head-del, ami karrierje eddigi legnagyobb sikere, több mint 40 országban vezette a slágerlistákat és 5 millió példánykelt el csak a kislemezből.
Végül 2006-ban, a mellrákkal vívott küzdelme után, amikor addigi legdrágább és legtöbb országot érintő turnéjával mindenhol teltházas koncertet tudott adni.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.