Sztárok legkínosabb reklámszereplései: Ördög Nórától Bodrogi Gyuláig

2017.02.17. 17:45

Hazánkban is népszerű sztárokat alkalmazni egy-egy márka reklámozására, de sajnos kevés kisfilm sikerül jól. A legtöbb kínos mosolyra készteti a nézőt, de van olyan is, amit egyszerűen nézni is kellemetlen. Annak ellenére, hogy a reklámok nagy része komolytalanra sikerül, egyre több celeb vállal ilyen szerepléseket, persze nem véletlenül. Összeszedtük a hazai hírességek legzavarbaejtőbb reklámparádéit, íme!

Szilágyi János és az életbiztosítás

Az biztos, hogy a biztosító célközönsége ismeri Szilágyi Jánost, és ő még azok közé a hazai hírességek közé tartozik, akik nem vesztették el hitelüket. Mégsem tűnik igazinak az, ahogy a Pulitzer-emlékdíjas újságíró, riporter az életbiztosítás előnyeit sorolja egy régi, poros karosszékben ülve, sőt, inkább visszás. Arról nem is beszélve, hogy kissé erőltetettnek is tűnik, és teljesen hiányzik belőle a meggyőződés.

Bodrogi Gyula a gyógygomba bűvöletében

A nemzet színészeként Bodrogi Gyula szintén nem túl hiteles a gyógygomba népszerűsítőjeként, pedig nagyon igyekeztek a készítők. Megvan a tipikus reklámidill: együtt a család, mindenki mosolyog, boldog, persze csak azért, mert ott a gomba, ami minden bajra gyógyír. Valahogy mégsem tudjuk elhinni, hogy Bodrogi Gyula élete csak úgy lehet teljes, ha mindennap gombázik.

Kovács Ági Teekanne-pillanata

Sokáig nem ismertük Kovács Ágit más oldaláról, de hisz miért is akartuk volna? Ő olimpiai bajnok magyar úszó, akit sokszor ünnepelt már az ország. Azóta azonban már azt is megtudhattuk, miért nem lett ő színésznő: mert nem tud színészkedni. Kovács Ági és az ő Teekanne-pillanatai nagyon gyengére sikerültek, annyira érződik, hogy betanult szöveget mond, a legcsekélyebb meggyőződés nélkül.

Ördög Nóri mint repkedő angyal

Ebben a reklámban nincs hiány sem mosolyból, sem lelkesedésből. Könnyedén elhiszi az ember, hogy Ördög Nóri szeret ebben az üzletben vásárolni, de mégsem jó. Maga az ötlet teszi bizarrá és kellemetlenné a kisfilmet. Angyalként reptetni Ördög Nórát már túlzás, és meglehetősen ömlengős, ahogy egy pálcával varázsolja elő az elbűvölő árakat és tündéri ajánlatokat egyetlen suhintással.

Király Viktor, a pattanások tudora

Az énekes minden bizonnyal már nem küzd pattanásokkal, ez többnyire a tinédzserek problémája. Így már az is kérdéses, hogy miért éppen Király Viktorra esett a márka választása, honnan tudhatja ő, hogy a legújabb termék mennyire hatásos? Ha túllendülünk a hitelesség kérdésén, akkor is van még bőven baj a reklámmal: mondjuk a zenész alakítása, és a kizárólag erre az "alkalomra" írt dal, ami eléggé fülbemászó ahhoz, hogy ne tudjuk kiverni a fejünkből egész nap, de eléggé idegesítő is ahhoz, hogy még véletlenül se ezt a terméket válasszuk.

Címkék: