Majdnem teljesen tönkrement Molnár Andi nászútja

Forrás: Instagram/Molnár Andi -
Molnár Andi életveszély nászút
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Molnár Andiék nászútja igen kalandosra sikeredetett: utolsó pillanatban választottak helyszínt, betegen vágtak neki az utazásnak, és életveszélyes helyzetbe is kerültek.

Ahogy azt a Life.hu korábban már megírta, Molnár Andi a múlt hónapban mondta ki a boldogító igent. Az esküvőre a fővárosban került sor, ahová biciklivel érkeztek. A romantikus eseményről fotó is készült, ahogy áttekernek a Lánchídon.

Nemrég azonban hazatértek a nászútjukról, ami jóval kalandosabbra sikeredett, mint azt eredetileg tervezték:

Molnár Andi nászútja majdnem tragédiává alakult át Forrás: Instagram/Molnár Andi

"Az esküvőszervezés feszültsége utólag jött ki rajtunk. A férjem bölcsességfoga begyulladt, nekem pedig medencegyulladásom lett, ezért nem volt egyértelmű, hogy el tudunk-e utazni. Végül az indulás előtti este vettük meg a repülőjegyet"

Szerencsére a szállásuk páratlanul szép és komfortos volt, így ezzel kapcsolatban nem volt miért aggódniuk. Ám a Capri szigetre történő motorcsónakos kirándulásuk már cseppet sem volt veszélytelen:

"Gyanútlanul béreltük ki az utolsó motorcsónakot, és mivel a férjem jetskizik, én meg kisgyerekkorom óta csónakázom, bátran vállalkoztunk a 1.5 órás nyílt tengeri útra. Odafelé vidáman evickéltünk a kis lélekvesztőnkön, miközben mellettünk húztak el az elegáns jachtok. Hazafelé viszont egyszerűen nem indult be a motor. Mikor sikerült elindulni, még egy felhő sem volt az égen, de kis idő múlva villámok kezdtek cikázni mögöttünk. (...) másfél méteres hullámokkal kellett megküzdenünk" - írta meg a Best.