Elment Karl Lagerfeld esze? Minden idők legfurcsább illatú parfümjét dobja piacra

parfüm könyv illat Karl Lagerfeld szépség
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Lady Gaga azt mondta, vérillatú lesz a parfümje, de mégsem így lett. Karl Lagerfeld köztudottan nagy könyvbarát, ezért piacra dobja a könyvillatú parfümöt. És ez nem csak kamu.

A könyvek szerelmesei egész oktatóvideókat találhatnak az interneten arról, hogyan kell kinyitni egy-egy új szerzeményt anélkül, hogy repedne, sérülne, megtörne a borító és a gerinc (ez nem vicc!). Az igazi könyvmolyok viszont pontosan tudják: még mielőtt bármit kezdenének a frissen megvett könyvvel, a legjobb, ha óvatosan résnyire nyitják és egy hatalmasat szippantanak a nyomdafesték- és papírillatú lapok között. Az illat számukra semmihez sem hasonlítható, mámorító - így van ezzel a Chanel feje, Karl Lagerfeld is, aki köztudottan nagy könyvbarát, éppen ezért - sokak döbbenetére - piacra dobja a könyvillatú parfümöt.

AFP
AFP

Az akkor még hihetetlennek tűnő pletyka már tavaly elterjedt a divatzseni ötletéről, most pedig már biztos: az új kreációt a Wallpaper magazinnal együttműködve Paper Passion néven adják ki, méghozzá doboz helyett egy vörös lapokból álló könyvbe ágyazva. A meglepő dizájn egy német kiadóvezető, Gerhardt Steidl ötlete, aki sosem rejtette véka alá, hogy kedvenc illata a nyomdából frissen kigördült könyvé - nem véletlenül választotta őt a cég, hogy megtervezze a csomagolást. "A gyönyörű papír számomra a luxus csúcsa" - vallott Lagerfeld a Wallpapernek. "Papírbolond vagyok, ez már fizikai vonzalom. Nem tudok élni papír nélkül." Úgy tűnik, annyira nem, hogy azt szeretné, rajongói is mind papírillatúak legyenek. Arról nem is beszélve, hogy mindez hadüzenetként is felfogható a hazánkban is rohamosan terjedő digitális e-olvasók ellen.

A Chanel nincs egyedül a piacon a bizarr termékkapcsolások ügyében. Az Yves Saint Laurent a napokban jelentette be, hogy - "a rajongók iránti szeretetük kifejezéseképpen" - piacra dobja a Facebook-színű szemfestékkészletet. Ennek doboza megjelenésében és tartalmában is egyértelműen emlékeztet a legnagyobb közösségi oldal színeire: az összetéveszthetetlen kék, fekete, fehér festék mellett némi, bizonyos funkciók betűinél használt lila is belefért. A készlet nevében ugyan nincs nyoma a Facebooknak, egyszerűen úgy hívják: YSL Devoted To Fans.


Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.