A magyar nők nem öltözködnek bevállalósan

Forrás: Thinkstock -
fashion week nők magyar öltözködés
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Egy friss kutatás kiderítette, hogyan öltözködnek a magyar nők, és mi befolyásolja a vásárlási, ruházkodási szokásaikat.

A magyar nők, legalábbis a 18 és 45 év közötti korosztály nem túl bevállalós, ha divatról van szó – a többi között ez derült ki a Noizz.hu kutatásából. Ez a korosztály többnyire a klasszikus öltözködést kedveli, nem kifejezetten követik a divatirányzatokat, 100-ból mindössze 4 embernek fontos, hogy a legutolsó trendek szerint öltözködjön. Nem meglepő, hogy a fiatalabbak foglalkoznak inkább ezzel.

A magyaroknál a klasszikus stílus a menő Forrás: Thinkstock

A magyar nők vásárlási döntései során a termékek árai és a bolti kínálat a meghatározó, emellett a barátok és ismerősök véleménye még komoly befolyásoló tényező. A sminkek terén sem jellemző az extremitás.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.