Újrahasznosítás stílusosan

Forrás: Nespresso -
PR cikk
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Gondoltad volna, hogy újrahasznosítással trendi dolgok születhetnek? A Nespresso most bebizonyítja, hogy ez lehetséges: használt alumíniumkapszulákból a Tipton Eyeworks-szel megalkották a nyár legstílusosabb kiegészítőit, az újrahasznosított alumíniumból készült szemüvegkereteket!
Forrás: Nespresso

Május végén mutatta be a Nespresso és a Tipton Eyeworks azokat a szemüvegkereteket, amelyeket a Nespresso kapszulái inspiráltak és újrahasznosított alumíniumból készültek. A világhírű, részben hazai, Tipton Eyeworks-nek, mely újrahasznosított anyagokból, kézzel készített szemüvegeket gyárt és értékesít, vásárlója többek közt Sir Elton John, Bono, Robbie Williams, Lenny Kravitz, Fred Durst és Sir Richard Branson is.

A bemutatón hazánk legkedveltebb celebjei is rögtön beleszerettek a Dharkan, a Livanto, a Kazaar és a Roma kávékapszulák színeiben készült keretekbe.

Forrás: Nespresso

Forrás: Nespresso

Forrás: Nespresso

Forrás: Nespresso

Forrás: Nespresso

Forrás: Nespresso

A sztárok a szemüvegekkel nemcsak divatos és elegáns megjelenésüket teszik teljessé, de az újrahasznosított alumínium viselésével a márka környezetvédelemért tett erőfeszítéseit is képviselik. Az alumínium egyébként tökéletesen megvédi a kávét a levegőtől, napfénytől és nedvességtől, így biztosítja a frissességet és a kiváló ízélményt. További előnye pedig, hogy korlátlan alkalommal újrahasznosítható.

Forrás: Nespresso

A limitált mennyiségben készített szemüvegkollekció kereskedelmi forgalomban nem kapható, de a Nespresso Boutique-okban még érdemes tájékozódni, hogyan tudod megnyerni a keretek egyikét.

Advertisement

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.