Hajnalodik, kiugrasz az ágyból, a munkahely már vár reád

2015.06.19. 18:00

Napközben gyakran nehezedik el a szemhéjad a fáradtságtól? Ha már unod, hogy ez a hétköznapjaidra és a munkádra is rányomja a bélyegét, fogadj meg pár tippet és változtass az állapoton! 

Felejtsd el a szundi üzemmódot

A szundi gomb eredményeként inkább fáradtabbnak fogod érezni magunkat a lopott tíz perc után, mivel ez idő alatt nem tudod befejezni az alvási ciklusodat. Törekedj arra, hogy legalább 7-8 órát aludj naponta, így sokkal frissebb leszel egész nap.

Hajnalodik, kiugrasz az ágyból, a munkahely már vár reád ébresztő vekkerForrás: Thinkstock

Belső hidratálás

Az untig emlegetett víz fogyasztása rengeteget segíthet: méregtelenítesz, élénkíti a szellemi képességeidet, hidratált leszel tőle és még az álmaidat is édesebbé varázsolja.

Kevesebb fekete ébresztő

Ha mindenáron ragaszkodsz a kávéhoz, akkor is csak kora délutánig idd, így nem lesz gondod az elalvással. Természetesebb élénkítőt is vehetsz magadhoz zöld tea formájában - és még a hatása is tovább tart.

Szakítsd meg a munkát

Ne ülj órákon keresztül egy helyben, olykor állj fel, nyújtózkodj, sétálj egyet. Így kevésbé leszel stresszes, energikusabban fogod magad érezni és a napközbeni akadályokat is jobban tudod venni.

Nem mindegy, mivel „megy” a tested

A magas glikémiás indexű ételek (mint például az édességek) csapdák, hiszen amellett, hogy finomak, a vérnyomást gyorsan megemelik, majd az ugyanannyira hamar vissza is zuhan. Egyél olyan ételeket, az egészséges tápanyagok biztosítják számodra a folyamatos energiát.

Az ételek kapcsán vigyázz, nehogy belecsússz az öt legrosszabb diéta valamelyikébe, ha pedig egészséges édesítőre vágysz a reggeli kávédhoz vagy teádhoz, ezek közül válassz.

 

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

fáradtság