5+1 dolog, amitől nehezebben alszol

2015.08.06. 21:47

Eljött az este, a hosszú munkanapnak vége, legszívesebben lazítanál egy jót a kedvenc koktélod és a legjobb horror/thriller könyved vagy a céges e-mail-ek társasáságban? Nos, ezzel csak magadnak teszel keresztbe, ugyanis másnapra nem leszel kipihent. 

1. Hatalmas vacsi

A késői vacsora legtöbb esetben megterheli a gyomrot, főleg ha cukros, zsíros, nehezen emészthető ételeket fogyasztunk. Helyette készíts egészséges vacsorát. A saját érdekedben a legjobb, ha az utána lévő kávét is elfelejted.

Forrás: Thinkstock

2. Céges e-mail-ek ellenőrzése

Végre hazaértél a munkából és arra készülsz, hogy lazíts egyet. Abban a pillanatban a főnök ASAP-ra hivatkozva küld egy e-mail-t neked, amit sürgősen meg kell nézned. Ha tényleg fontos inkább hívd fel őt vagy vegyél egy mély levegőt és fogadd el, hogy csak másnap tudod alaposan kialudni magad.

3. Bedobsz néhány koktélt

A stresszes nap lelazításának induló koktélozás a bódultságon kívül az alvásodnak is keresztbe tehet, mivel inkább bepörögsz tőle. Azonban ha mégis sikerülne elaludnod, előtte feltétlenül igyál egy pohár vizet, hogy az alkohol gyorsabban felszívódjon a szervezetedben.

4. Civakodás a pároddal

Közhely, de igaz, hogy haraggal nem fekszünk le aludni. Egy jó kis stressz bomba inkább álmatlan éjszakát biztosít.

5. Közösségi média

Még egy utolsó pillantást vetsz arra, hogy mi történt az ismerőseiddel Facebook-on, végigpörgeted az instagramot, táplálkozol kicsit a neked írt kommentekből. Ha a hírfolyamod nem, a telefonod fénye garantáltan ébresztő hatással lesz rád.

Forrás: Thinkstock

+1 Áloműző könyvek

Biztos, hogy elalvás előtt kell a legdurvább horror regényedet olvasnod? Az biztos,hogy ébren tartanak (vagy éjjel rossz álmodsz tőlük)! 

olvasásalvásalváshiány