Színvak vagy? Most tesztelheted!

Forrás: Thinkstock -
teszt színtévesztés színvakság
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Az emberek 4 és fél százaléka szenved valamilyen mértékű színvakságban. Te is köztük vagy? Most kiderül!

Az emberiség nagyjából négy százaléka, hazánkban körülbelül négyszázezer ember nem látja helyesen a színeket, azaz színtévesztő. A témával a Life.hu is foglalkozott már. „Többféle ok miatt is kialakulhat, szembetegség vagy szemkárosodás következtében is, de jellemzőbb, hogy öröklődő betegségről van szó" – így írtunk a jelenségről korábban. A teljes cikket sok hasznos információval olvasd el ITT! Most pedig a Buzzfeed tesztjéből derítsd ki, színvak vagy-e!

Forrás: Thinkstock

A kvíz mindössze néhány percet vesz igénybe. Teszteld magad bátran IDE kattintva!

Fantasztikus fogápolás - szájhigiénia-kiegészítők http://www.life.hu/drlife/20140909-a-fogapolas-a-szajhigieniai-eszkozei.htmlA megszokott fogkefe és fogkrém, mint a fogápolás két alapvető kelléke, ma már nem minden esetben elég a megfelelő szájhigiéniához. A legújabb módszerek ott is eltávolítják a lepedéket, ahol eddig megbújhatott.Dr. Life--Hogyan vigyázhatunk jobban a szeretteinkre?http://www.life.hu/drlife/20141015-lelek-psziche-oregedes-megelozes-igy-vigyazhatunk-jobban-a-szeretteinkre.htmlAmikor az ember gyermeket vállal, szinte biztos, hogy megfogadja, ő másképp fog csinálni mindent, mint a szülei. Aztán azon kapja magát, hogy mégis áthatja a mindennapjait a régi minta, amitől nehéz megszabadulni.Dr. Life--Miről álmodik a baba? Elbűvölő fotósorozat koraszülöttekrőlhttp://www.life.hu/drlife/20141015-a-bolcsohalalra-hivja-fel-a-figyelmet-egy-koraszulottekrol-keszult-cuki-fotosorozat.htmlA koraszülött kisbabákat nagyobb arányban fenyegeti a bölcsőhalál, mint később születő kortársait. Erre a veszélyre hívja fel a figyelmet a Safe Sleep (Biztonságos alvás) kampánya – egy cuki csavarral.Dr. Life

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.