A TikTok-on terjedt el az a mendemonda, miszerint több lánynak is megnőtt a melle a Pfizer-oltás után.

A Covid-19 vakcinák gyakori mellékhatásai közé tartozik az injekció beadásának helyén fellépő égő fájdalom, a fejfájás, a fáradtság vagy az influenzaszerű tünetek jelentkezése. Sok nő azonban azt is észrevette, hogy a mellük és a nyirokcsomóik megduzzadtak, miután megkapták a védőoltást - írja az nzherald.co.nz.

Az ausztrál egészségügyi minisztérium szerint a gyulladt nyirokcsomók az oltások ritkább mellékhatásai. Az Egyesült Államokban az orvosok arról számoltak be, hogy egyre több nő jelentkezik be mammográfiás vizsgálatra, mivel összekeverik a gyulladt nyirokcsomókat a mellrák tüneteivel. 

Sok nő azt állítja, hogy megnőtt a melle a Pfizer vakcina beadása után.Forrás: Shutterstock

A közösségi média azonban leginkább attól hangos, hogy sok nő arról számolt be, megnőtt a mellük a Pfizer védőoltás beadása után. 

Úgy érzem, hogy a mellem nagyobb lett a Pfizer miatt, vagy csak hallucinálok" - írta az egyik az egyik felhasználó Twitteren.

Saját tapasztalatok alapján megerősíthetem, hogy a Pfizer valóban megnöveli a melleket" - jelentette ki egy másik hölgy a Twitter oldalán.

Ez is érdekelhet: Hamarosan jön a delta elleni szuperoltás - ekkorra várható a Pfizer új vakcinája