fashion week reklámkampány stylist
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Idén tavasszal már egy alkalommal jól kiveséztük a legnagyobb divatházak kampányait abból a szempontból, hogy milyen szépségtippeket leshetünk el tőlük. Itt az ideje, hogy ne csak a profi sminkesektől, hanem a stylistoktól is tanuljunk. Ezek a fotók ugyanis a szezonra - és az adott divatházra - jellemző legerősebb trendet mutatják be. Ezek közül választottunk ki hármat.

Kemény és lágy

A Balenciaga kampányfotóján szinte felismerhetetlenre sminkelt és parókázott Gisele Bündchen pózol.

Balenciaga
Balenciaga

Arra senkit nem biztatunk, hogy hasonló, negatív változáson menjen keresztül. Érdekes megoldás viszont a súlyos, nehéz és a könnyű, lenge anyagokból készült darabok párosítása. Mindkét összeállítás középpontjában egy finom blúz szerepel, amelyhez merev zakót vagy még masszívabb mellényt és hangsúlyos karkötőt adtak a stylistok.


Blúz, táska: H&M; nadrág: Esprit; kabát: Stradivarius; szandál: Vagabond; Szemüveg: New Yorker

Összeütköztetett színek

Az idei szezon az egymással első hallásra össze nem illő, vad, hangsúlyos színeké. Az angolul color blockingnak nevezett trend szinte megköveteli, hogy az élénk lila és a narancssárga, a fukszia és a citromsárga, a sötétkék és a sötétzöld, vagy éppen a khaki és a türkiz essenek egymásnak.

Lanvin
Lanvin

Az eredmény mégsem valami szörnyű káprázat lesz, hanem az utóbbi évek egyik legizgalmasabb színtana, ahogy azt a Lanvin divatház egyik kampányfotóján is láttuk.


Ruha: Esprit; cipő, pénztárca: Stradivarius; nyaklánc: H&M

Mintaömlesztés és színes melltartó

Több évvel ezelőtti leckét ismételünk újra idén tavasszal. Carrie Bradshaw szülőanyjától, Patricia Field stylisttól valamikor a harmadik Szex és New York sorozatban tanultuk meg, hogy színes melltartót viselni szabad.

Kenzo
Kenzo

Főleg akkor, ha az elég feltűnő és nem feltétlenül megy a ruha színéhez. A Kenzo kampányában viszont nemcsak a színes melltartók kaptak főszerepet, hanem a mindent elborító minták is. Aki nem elég bátor, az csak óvatosan keverje a szezont a fazonnal, akinek viszont minden mindegy, essen neki bátran a kutyulásnak. A papagájeffekt elkerülése érdekében csak arra figyeljen, hogy a színek legyenek egymással harmóniában.


Blúz: Esprit; nadrág: Pull & Bear; melltartó: H&M; szandál: Montonelli; napszemüveg: Promod


Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.