Egy menő focistafeleségnek szinte kötelező jól kinézni, hiszen a sportolókat női rajongók és dögös szurkolólányok követik mindenfelé. Utánajártunk, hogyan tartják magukat karban a riói focivébé sztárjainak oldalbordái. 

Shakira

Gerard Piqué kedvese tavaly januárban szülte meg az édes Milant, a babavárás pedig nem hagyott nyomot a szexi énekesnő testén. Ezen nem is csodálkozunk: Shakira a szülés előtt is rengeteget táncolt, hasizmai pedig legendásan gyönyörűek voltak. Naná, hogy vissza akarta kapni a tökéletes alakját!

Forrás: AFP, Instagram/Shakira

Ő hogyan csinálja?

Shakira komolyan veszi az edzést, ebben pedig a New York-i fitneszguru, Anna Kaiser segíti őt. "Shakira mindenben 150 százalékot teljesít, természetesen az edzésben is. A szülés utáni hetekben minden reggel és este 30-30 percet edzettünk, hat hét múlva pedig 1-1 órára emeltük a napi adagot. Az edzéstervet úgy állítottam össze, hogy igazodjon Shakira utazásaihoz. Ő imád mindenfajta játékos mozgást: a teniszt, a squash-t, így ezek mind helyet kaptak az edzéstervében a balett-, kick-boksz- és pilatesórák mellett. Nagyon fontos, hogy a szülés után senki ne kezdjen őrült módon edzeni: Shakira is csak alacsony intenzitású mozgásokat végezhetett" - mesélte az edző. Az énekesnőnek az étrendjén is variálnia kellett: ma már a nagy evések helyett naponta 5-6 alkalommal eszik adagonként körülbelül 300 kalóriányi ételt. Sok csirkehúst fogyaszt zöldségekkel, gyakran eszik quinoát, nassolni pedig narancsot vagy mandulát szokott.

Life.hu tipp:

Próbáld ki a következő szuper átmozgató gyakorlatsort! Bemelegítéssel és nyújtással együtt fél óra az egész, ám a testedet hihetetlenül átformálja!

Antonella Roccuzzo

Lionel Messi kedvese nem az a fajta nő, aki bármennyit ehet, nem hízik meg. A szülés után rá is felszaladt pár kiló, amit mindenképp le akart dolgozni magáról. A csinos anyuka és Messi babája 2012-ben született meg, Antonella pedig hét héttel a szülés után akcióba lendült.

Forrás: Instagram/Antonella Roccuzzo

Ő hogyan csinálja?

Messi asszonya a mai napig sokat mozog. A szülés után vetette bele magát igazán a sportba: személyi edzővel rendszeresen szabadtéri mozgást végeztek, illetve rákattant a futásra is. Nem egyszer kapták őt lencsevégre, amint a barcelonai tengerparton kőkeményen edz. Antonella számára azonban nem csak a kalóriák égetése  fontos: sosem hagyja ki a nyújtást, mert jól tudja, az is nagyon lényeges a feszes, tónusos izmokhoz. 

Life.hu tipp:

Tanulj meg helyesen futni, és imádni fogod! Itt már elárultuk, mi az a technika, ami biztosan beválik. 

Christine Bleakley

Az angol válogatott középpályásának, Frank Lampard csinos menyasszonya igazi sportőrült - fitneszvideók is fűződnek a nevéhez. Ő aztán tényleg odafigyel arra, mit és mikor eszik, hogyan edz, és komolyan veszi az egészséges életmód fogalmát. Ami nehezen megy neki, az az alvás. A tévébemondó és fitneszguru azt állítja, az ő testének napi 3-4 óra szunyókálás is elég... Jó neki!

Ő hogyan csinálja?

A DVD, amit a nővérével készített, megmozgatja a test összes izmát, emellett van benne intervall-tréning és pulzust emelő gyakorlatsor is. A fitnesz mellett Christine rendszeresen fut, pár éve még a félmaratont is teljesítette. Az edzés mellett számára az is fontos, hogy jól érezze magát a bőrében: mérleg helyett azt javasolja, hogy mindig a ruháinkon mérjük le magunkat, és ne feledkezzünk meg a napi 5-6 étkezésről. Fogyasszunk kis adagokat, és mindig legyen nálunk egy banán vagy magok, ha netán nincs időnk enni. Lesd meg, hogyan edz a focistamenyasszony!

Life.hu tipp:

Nincs időd edzőteremben tornázni? Itt mutatunk néhány hatékony, otthon is elvégezhető gyakorlatsort. 

Gabriella Lenzi 

Neymar barátnője is igazi sportőrült: a videomegosztókon nem nehéz olyan videókra bukkanni, ahol épp keményen hasizmozik, az Instargram oldalán is rendszeresen megmutatja, milyen edzéssel tölti szabadidejét. Gabriella izmos, szálkás, majd' kirobban az energiától - de ez bizosan kell is a világklasszis Neymar mellé!

Forrás: Instagram/Gabriella Lenzi

Ő hogyan csinálja?

A brazil szupermodell gyakran edz pilatesgépen, imádja a legkülönfélébb hasizomgyakorlatok - ebben a videóban például az egyik kedvencét mutatja meg. Gyakran végez súlyzós edzéseket, emellett a hajlékonyságát és egyensúlyérzékelését is igyekszik fejleszteni: ha kell, az út kellős közepén lendül fel kézenállásba. Nagy kedvence a pilatesgép, amit hetente többször is használ. Szinte nem telik el nap, hogy ne mozogna valamit, ennek az eredménye pedig a szuper alak eszméletlenül izmos, kockás, de nőies haizmokkal. Wow!

Life.hu tipp:

A felülések ideje lejárt - íme egy szuperhatékony hasizomgyakorlat nyárra!