Végre itt a nyár, vagyis a végső hajrába érkeztünk a bombaformánk eléréséhez. Az utolsó napokra néhány zsírégető zöldség- és gyümölcskoktélt ajánlunk nektek! Íme!

Paradicsom, zeller, uborka és gyömbér 

Ez a legütősebb zöldségkombináció. Magas víz- és alacsony kalóriatartalmának köszönhetően az uborka alapzöldség a fogyni vágyóknak, ráadásul a héjában található rostok javítják az emésztést. Ehhez jön még a paradicsom, ami szintén magas víztartalmú, emellett pedig lúgosító hatású. A zeller erős vízhajtóként veszi ki a részét a buliból, serkenti a veseműködést és a bélműködést, és a heves étvágyérzet legyőzésében is segíthet. A gyömbér semlegesíti a mérgeket, elősegíti az ételek emésztését, és szintén serkenti a bélmozgást. 

Forrás: Dreamstime
Az 5 legjobb zsírégető zöldség
A bőséges zöldségfogyasztás az egészséges étkezés és a diéta szerves része. Néhánnyal ráadásul különösen jól jársz, hiszen nemcsak, hogy tele vannak vitaminnal, de egyáltalán nem hizlalnak, sőt, az anyagcserét is gyorsítják. Olvasd el a Life.hu cikkét!

Grépfrút, ananász és kivi 

Minimális kalóriatartalma miatt a grépfrút kiváló eleme bármilyen diétának. Gyorsítja a szervezet zsírégető folyamatait, illetve vizelethajtó hatása is hozzájárul a súlyvesztéshez. Az ananász elképesztően magas rosttartalma miatt serkenti az emésztést, a benne található ásványi anyagok pedig segítik egyensúlyban tartani a test vízháztartását. A kivi magas magnéziumtartalmával még jobban felpörgeti az anyagcserét, ráadásul a puffadást is segít legyőzni. 

Forrás: Dreamstime

Eper, alma és ribizli 

Az epret nem csak a rengeteg vitamin miatt érdemes fogyasztani: fogyókúra alatt és tavaszi méregtelenítésnél is igazi csodaszer, ugyanis magas rost- és víztartalma miatt hamar eltelíti a gyomrot, így gyorsan és hosszú időre csökkenti az étvágyat. Az alma szintén magas rosttartalommal rendelkezik, így az eperhez hasonlóan felpörgeti az anyagcserét. A ribizli magas víztartalma miatt fokozza a vesék működését, apró magvai és savtartalma miatt gyorsítja a bélműködést.

Forrás: Dreamstime
Kísérletezz!
Minden esetben azt ajánljuk, hogy kísérletezz a mennyiségekkel és az ízekkel. Természetesen más gyümölcsöket és zöldségeket is rakhatsz a koktélokba, lényeg az, hogy jóízűen és mindennap fogyaszd őket! Nem fogod megbánni!