Becsöngettek. A hűvösebb éjszakák figyelmeztetnek rá, hogy vége a nyárnak, kezdődik az iskola, csatasorba kell állnunk, a munkahelyen feladatok várnak ránk. Ám a szeptember az újrakezdést is magában hordozza, csak döntés kérdése, hogy ez eltökéltté, motiválttá tesz, vagy naphosszat csak a nyarat siratjuk.

Ahhoz, hogy a várakozás, lendület domináljon, sikerek kellenek. Kutatások sora igazolja, hogy a sikeres emberek a tudatosságban tartanak előrébb: vannak céljaik, terveik, amelyekhez megkeresik az eszközőket, a kitartást és a figyelmüket nem eresztik a feladatról, amig el nem érik.

Forrás: Thinkstock

A jóga mint a tudatosság fejlesztésének egyik leghatásosabb eszköze óriási támasz és segítség lehet a siker elérésében. Alkalmas rá, hogy kihozd magadból a maximumot, és ettől boldogabb ember légy.

Nagy feladatok, nagyobb szellemi kihívások előtt:  

  • A rendszeres jógagyakorlás általában javítja a koncentrációt is, de vannak jógagyakorlatok, amelyeket kifejezetten nagyobb szellemi kihívások, pl. vizsga, vagy egy tárgyalás előtt segítenek akár pozitív irányba billententeni a végeredményt.Ilyenek például az egyensúlypózok, illetve a két agyféltekét összehangoló gyakorlatok, amelyek töltik, kiegyensúlyozzák az idegrendszert, és segítik az összpontosítást.
Forrás: Dreamstime
  • A teljesítményeden szintén javít, ha munka közben felállsz időközönként az asztaltól akár egy nyújtózás erejéig. Néhány átmozgató jógagyakorlat még többet tehet érted.
  • Ha túl sok a feszültség tanulj meg relaxálni - akár online a JógaKlikkel - meg fogsz lepődni, mennyi energiád szabadul fel a raktározott feszültségeid oldásával.
  • Ez csak egy kis ízelítő, hiszen számtalan vonatkozásban segít még a jóga, az erőnlétedet sokszorozza, a pihenésedet javítja, stb. Sokszor a legnehezebb azt tudatosítani, hogy az elégedetlenkedés helyett konstruktívnak kell lenni. A felismeréshez kell egy kis befelé figyelés a jógaszőnyegen, és azon túl.
Tipp
Próbáld ki most eheti ingyenes JógaKlikk videónkat 15 percben, amely formába hoz egy vizsga, vagy nagyobb szelemi megterhelés előtt.