Neked is meggyűlik a bajod a narancsbőrrel? Bármit megtennél, hogy megelőzd a megjelenését? Ezt az 5 tippet betartva könnyebben elkerülheted a kialakulását. 

Masszírozás 

Nem is gondolnánk, de az adott testrész masszírozása sokat segíthet a narancsbőr ellen, ugyanis serkenti a vérkeringést, ezáltal feszesíti a bőrt. Eljárhatunk akár szakemberhez is, de az is megteszi bőven, ha mi magunk otthon egy kicsit átmozgatjuk magunkat például egy masszírkesztyűvel.

Szauna 

Ugyanúgy jót tesz a vérkeringésnek, ám emellett fontos jó tulajdonsága, hogy segít a zsírégetésben, illetve a salakanyagok távozásának is jót tesz. Főleg az infraszauna ajánlott, amelyet követően egy megfelelő cellulit elleni krémmel érdemes bekennünk a testünket, mert ilyenkor tudnak legjobban felszívódni a hatóanyagok. 

Készülés a strandszezonra: így köszönj el a narancsbőrtől 
Képünk illusztráció
Forrás: Thinkstock

Vízfogyasztás Igen, mindig mindenre ezt mondjuk, hogy inni kell. És általában ez az, amit az emberek a legnehezebben tudnak betartani, pedig első hangzásra olyan egyszerűnek tűnik. Nem csak azért érdemes sok folyadékot bevinni, mert hirdatálja, feszesebbé teszi a bőrünket, de kétség kívül a szépségünk szempontjából is nagyon fontos. 

Sport

Sajnos (vagy nem sajnos) a mozgást sem lehet megúszni. Aki azt hitte, hogy sport nélkül, masszázzsal, szaunával és csodakrémekkel lesz bomba nő, az sajnos nagyon téved, ugyanis a megfelelő eredményhez a testmozgás is kell. Heti 1-2 alkalommal elég magunkat átmozgatni, de erre a rendszerességre szükség van.

Kocsis Korinna az InfratrainerenForrás: Instagram/realkorinnakocsis
Kocsis Korinna az Infratrainerre esküszik
"Évközben is fontosnak tartom, hogy a méreganyagok folyamatosan távozzanak a szervezetemből, és erősítsem az immunrendszerem, ezért infratrainerre járok heti két alkalommal. Ez egyébként duplán hasznos, mivel javasolt a tekerés alatt 1,5 liter víz fogyasztása, így jobban figyelek a megfelelő folyadékbevitelre és folyadékpótlásra is" - nyilatkozta korábban 7 kérdés az egészségről című cikkünkben Kocsis Korinna.
Sajnos a mozgás és a helyes étrend is szükséges a sikerhez 
Képünk illusztráció
Forrás: Thinkstock

Táplálkozás 

Érdemes elkerülni a fehér kenyeret, a fehér cukrot és a tésztaféléket. Főleg a délutáni, esti órákban ne fogyasszuk ezeket az élelmiszereket. Persze néha azért szabad egy kicsit bűnözni, és akkor sem dől össze a világ, ha reggelente lecsúszik 1-2 vajas pirítós, de lehetőleg ne ezekből tegyük össze a mindennapi étrendünket.