A koktélok nem épp diéta barát mivoltukról híresek, ám az alapreceptjükben történő némi változtatással sok kalóriát spórolhatsz. Tehát a most következő alkoholos italok nem cukormentesek, de fogyókúra vagy egészségtudatos életmód mellett kisebb lelkiismeret-furdalással fogyaszthatod őket, ami igazán szuper hír.

Gin tonic

Gin tonicForrás: Shutterstock

Ez az ital nagy népszerűségnek örvend, de vajon sejtetted, hogy közel annyi kalóriát tartalmaz, mint ugyanekkora mennyiségű kóla? Ijesztően hangzik, de van egy egyszerű megoldás: a tonikot cseréld le buborékos ásványvízre vagy szódára.

Hozzávalók: 4 cl gin, 2 dl ásványvíz, pár gerezd lime, jégkocka

Cosmopolitan

CosmopolitanForrás: Shutterstock

A narancslikőrt narancslére, a vodkát pedig szakéra cseréld. Furcsán hangzik, de ezzel is hihetetlenül finom koktélt kapsz, méghozzá jóval kevesebb kalóriával.

Hozzávalók: 4 cl szaké, 2 cl narancslé, 2 cl lime juice, 3 cl áfonyalé

Pina Colada  

Pina coladaForrás: Shutterstock

Ez az egyik nagy kedvenc, bár korántsem nevezhető kalóriaszegénynek, mégis sokat le tudsz belőle faragin, ha kókusztej helyett kókuszlikőrt használsz.

Hozzávalók: 4 cl fehér rum, 4 cl kókuszlikőr, 1 dl ananászlé, jégkocka