Már eMAG szaküzletbe is betérhetünk

Forrás: pixabay.com -
PR cikk
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Megnyílt az első magyarországi eMAG üzlet az Erzsébet-körúton. Az új üzletben bárki megvásárolhatja a helyszínen megtalálható termékeket, emellett átvételi pontként is funkcionál azok számára, akik az online rendelést részesítik előnyben. A cég munkatársai felhívják a vásárlók figyelmét, hogy a szaküzletben csakis az eMAG által forgalmazott termékeket vehetik át, a Marketplace programban szereplő kereskedők termékei esetében nincs ilyen lehetőség.
Forrás: pixabay.com

A cég további szaküzletek megnyitását tervezi Budapesten és vidéken egyaránt. Ezidáig kész tervek a Mammut bevásárlóközpontban található üzlethelyiséggel kapcsolatban hangoztak el, illetve egy pécsi szaküzlet megnyitása várható még az idei évben. Az eMAG elkötelezett az úgynevezett hibrid kereskedelmi modell iránt, amely online és offline csatornákat egyaránt tartalmaz. Az ilyen jellegű tervek megvalósulását segítheti az Extreme Digital-lal történt fúzió; a korábbi konkurens országosan mintegy 17 szaküzlettel rendelkezik fővárosi és vidéki helyszíneken egyaránt.

Az eMAG boltnyitását követően a GKI Digital tízes toplistáján szereplő magyarországi webáruházak mindegyike rendelkezik hagyományos bolttal, ami szakértők szerint jól mutatja, merre tart valójában az e-kereskedelem. A hidrid modellként emlegetett kereskedés jelentős piaci előnyt jelent számukra, hiszen a vásárló megválaszthatja a csomagátvétel időpontját.

Vezető szerep a régióban

Az eMAG a régió egyik legnagyobb e-kereskedelmi szereplője; a román alapítású vállalat számos olyan technológia újítást vezetett be, amely időt és pénzt takarít meg a vásárlók számára; a „Nézzen bele a dobozba fizetés előtt”, a „30 napos termékvisszaküldés” és a „Háztól házig garancia” szolgáltatás nagymértékben növelte a felhasználói élményt, illetve az eMAG-gal szembeni bizalmat.

A vállalat vezető szerepe megkérdőjelezhetetlen Romániában, Bulgáriában és Magyarországon is. Lengyelországban a cég elsősorban piactérként működik, ott kisebb piaci jelentőséggel rendelkezik.

A vállalat egyértelműen a fejlődés mellett tette le a voksát. Arra törekszik, hogy olyan termékkínálatot biztosítson a vásárlói számára, ami minden igényt képes kielégíteni, bárki bármit megrendelhessen, legyen szó elektronikai eszközökről, ruházati termékekről vagy akár tartós élelmiszerről. Az óriási termékkínálatot az eMAG Marketplace platformja biztosítja; 5000-nél több kereskedő csaknem 2 millió kínálata érhető el a felületen.

Rendkívül eredményes a hazai online kereskedelem

A magyar e-kereskedelem növekedése több éve kiemelkedő; jelentősen magasabb a kontinens átlagánál, ráadásul a feltörekvő közép-kelet-európai régióban is előkelő eredményeket képes felmutatni.

Mára az is bebizonyosodott, hogy a koronavírus-járvány megerősítette az e-kereskedelmet; a legtöbb termékkategória eladásai jelentősen nőttek, miközben az aktív vásárlók száma mintegy 50 ezer fővel emelkedett. Szakértők arra számítanak, hogy a 2020-as év növekedése meghaladhatja a 24%-ot, ami magasabb az utóbbi évek növekedési üteménél.

Online marketingesek szerint az online piac hangulata egyértelműen pozitív; noha a tavaszi hónapokat bizonytalanság övezte, mára egyértelműen kiderült, hogy a webáruházak nyertesei a járványhelyzetnek. A várt növekedés olyan mértékű, ami akár egy elnyúló gazdasági recesszióban is felszínen tarthatja az online kereskedőket.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.