Hol nyaraljunk a párkapcsolatunk hossza szerint

Forrás: Shutterstock -
párkapcsolat utazás magazin időtartam nyaralás
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
A randik helyszínét sem egyszerű eldönteni, de még nagyobb kihívást jelent a nyaralási úti célok kiválasztása. Összegyűjtöttünk néhány tippet, hogy a párkapcsolatotok hossza szerint hova és mennyire időre utazzatok.

Előbb vagy utóbb biztosan szeretnénk közösen nyaralni a párunkkal. Ez ez egy fontos lépés, hiszen együtt új, életre szóló élményeket szerezhetünk. Ha nehezen tudjuk eldönteni, milyen messzire utazzunk, sokat segít, ha megnézzük, mennyi ideje vagyunk együtt a szerelmünkkel.

Nézzük mennyi idő után, hol érdemes kikapcsolódni:

Ne tervezzünk hosszabb nyaralást kezdődő románcnál!

Ha még csak egy-két hónapja vagyunk együtt újdonsült párunkkal, még valószínűleg az ismerkedés fázisában tartunk. Hosszabb nyaralás helyett szervezzünk inkább minikiruccanásokat közeli úticélokra. Csak olyan távolságra utazzunk, ahonnan könnyen hazajuthatunk, ha mégsem jönnek be a számításaink.

Ha még korainak érezzük, hogy kettesben utazzunk el, hívjunk társaságot, utazzunk baráti párokkal. Ez sokkal lazább, a közös programok során lehet kettesben is lenni, ám kevesebb egymásra utaltsággal és kötöttséggel folytathatjuk az ismerkedést. Ez személyiségünktől függően lehet akár városnézés a közelben, kempingezés vagy síelés, esetleg egy közeli borvidék meglátogatása.

Ha még korainak érezzük, hogy kettesben utazzunk el, hívjunk társaságot, utazzunk baráti párokkal Forrás: Shutterstock

Fél év után rokonok, barátok közelében!

A kapcsolat hatodik-hetedik hónapja körül már valószínűleg kényelmesen érezzük magunkat egymás társaságában, túl vagyunk a beszélgetéseken a pénzről, monogámiáról, bakancslistáról és általánosságban is sokkal jobban ismerjük egymást. Valószínűleg már remekül érezzük majd magunkat, ha célba veszünk egy távolabbi várost, ahol még egyikünk sem volt.

Jó ötlet lehet, ha olyan helyre utazunk, ahol vannak valamelyik félnek rokonai, barátai, velük is lehet találkozni. De azért, hogy jobb külön szállodában szobát foglalni, mert az még lehet, hogy túl korai, hogy a másik családjánál töltsünk huzamosabb időt, ráadásul így jobban megmarad a pár magánszférája is.

Egy év után egyhetes tengerparti kikapcsolódás!

Egy év után már biztosan gondolkodhatunk egyhetes, „igazi" nyaralásban. Válasszunk olyan úticélt, ahol relaxálhatunk, kikapcsolódhatunk egymás társaságában. Együtt utazni egy hétig remek alkalom a közös emlékek építésére, a kötődés elmélyítésére. Egy tengerparti pihenés az, amire a kapcsolatnak ebben a fázisban szüksége van.

Válasszunk olyan úticélt, ahol relaxálhatunk, kikapcsolódhatunk egymás társaságában Forrás: Shutterstock

Másfél év után jöhet a több órás repülőút távoli, egzotikus úti célokkal!

Ennyi idő után már valószínűleg komolyan gondolják a felek a kapcsolatot, így távoli új helyek is bátran célba vehetők. Utazzunk olyan helyre, amely mindig is az álmainkban szerepelt. Az utazás remek alkalom arra, hogy tesztelje a kapcsolatot, hiszen garantáltan lesznek olyan helyzetek, melyek bosszantanak vagy türelemre van szükség a megoldásukhoz.