Ez a férfi úgy döntött, hogy csupán 44 tárggyal is boldog lehet az élete, így minden mást kidobott - Fotó

Forrás: Northfoto/Ornella Le Rouzic/SWNS -
minimalista élet pénz minimalista tárgy anyagiak kereset
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
A 35 éves Rob Greenfield körülbelül tíz évvel ezelőtt jutott arra az elhatározásra, hogy szeretne megszabadulni minél több tulajdonától. Tavaly óta már csak 44 holmival éli boldog életét, melyek elférnek egy hátizsákban. 

"Arra használtam a pénzt, hogy egy csomó holmit vegyek, amikkel bizonyíthatom a társadalom számára, mennyit érek, miközben azért kellett volna értékelnem magam, aki vagyok valójában" - nyilatkozta a férfi.

Hátizsákjába minden holmiját kényelmesen el tudja pakolni. A maradék tárgyak között szinte csak olyanokat találunk, melyek az alap létszügléthezhez elengedhetetlenek: tizenkettő ruhadarab, fogkefe, fogkrém, szappan, körömcsipesz, fogselyem, levendula, testápoló, naptej, füldugó, hajvágó, olló és egy táska, amelyben mindezt tartotta.

Úgy döntött, csupán 44 tárggyal is boldog lehet az élete, így minden mást kidobott Forrás: Northfoto/Ornella Le Rouzic/SWNS

Ezen felül egy jegyzetfüzet, toll, laptop, laptopmatrica, töltő, fejhallgató, könyv, könyvjelző, az útlevele, születési anyakönyvi kivonat és készpénz egy borítékban, mivel nincs bankszámlája vagy hitelkártyája.

"Az anyagi javak nem jelentenek számomra hosszú távú boldogságot vagy beteljesülést - ezért élek úgy, ahogyan élek. A nem-tulajdonlás nem arról szól, hogy nem használunk semmit, hanem arról, hogy a lehető legtöbbet hozzuk ki a közös erőforrásokból és a közösségünkből, ami végső soron megmenti a világot" - mesélte Rob Greenfield.

Hangolódj a karácsonyra a Life.hu-val!

Szuper ünnepi receptekkel, mutatós, de egyszerűen elkészíthető dekorációkkal és ajándékötletekkel vár a Life.hu karácsonyi rovata. Készülődj velünk az év legszebb időszakára!



Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.