A Nike a legértékesebb sportruházati márka

Forrás: pixabay.com -
PR cikk
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
A Brand Finance szerint a Nike a legmagasabb értékű ruházati márka a világon, 32,4 milliárd dolláros értékkel. A második helyen a Zara (18,4 milliárd dollár), míg a harmadikon az Adidas (16,7 milliárd dollár) áll. A H&M (15,9 milliárd dollár) és a Cartier  (13,6 milliárd dollár) a negyedik, illetve az ötödik. Míg az Adidas világszerte a sportolók és hírességek támogatásával növelte ismertségét, addig a Nike több oldalról „bombázza” a fogyasztókat, természetesen a szponzorációs együttműködéseket a brand sem hagyhatja figyelmen kívül.
Forrás: pixabay.com

Sportruházati előrejelzések 2023-ra

A hagyományos edzőtermi ruházat és az alkalmi viselet közötti különbség egyre kevésbé észrevehető, különösen a jelenlegi válság körülményei miatt. A sportruházati ipar több lehetőséget kínál annak érdekében, hogy a viselők könnyen áttérhessenek a szabadidő és az edzés között. Néhányan az iparágban ezt a trendet „Athleisure”-nak nevezték el, amely ma már magában foglalja a jóganadrágokat, kocogónadrágokat, felsőket, sportmelltartókat és kapucnis pulcsikat. Az ügyfelek érdeklődnek az olyan kulcsfontosságú ruházati cikkek vásárlása iránt, amelyek különféle körülmények között hordhatók.

A vásárlók egyre környezettudatosabbak, nagyobb átláthatóságot követelnek ruházatuk előállítása során, és követik a fenntartható ruházati trendeket. Egyes öltözékekkel foglalkozó webhelyek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy az általuk preferált fenntarthatósági adatok alapján válogassák a termékeket. Ezenkívül a nagy márkák, mint például a Nike, kiemelnek néhány, biopamutból készült fenntartható terméket. A sportos viseleteket gyártó cégek újrahasznosított poliésztert és alacsony hatású, nem mérgező festékeket használnak. Ez a felelősség kiterjed azokra a gyárakra is, ahol a ruházatot gyártják. Az olyan vállalatok, mint a Patagonia, ígéretet tettek arra, hogy csökkentik gyáraik energiafelhasználását és kibocsátását. Több cég fokozatosan megszüntette a műanyag csomagolásban való felhasználását.

A ruhagyártási technológia fejlődésével a márkák több személyre szabott és intelligens ruházatot kínálhatnak vásárlóiknak. A hivatalos weboldalak lehetőséget kínálnak az ügyfeleknek termékeik testre szabására. A Nike ezen a területen vezető szerepet tölt be, lehetővé téve az ügyfelei számára, hogy különféle kombinációjából válasszanak ki például egy pár egyedi cipőt. Ezenkívül az intelligens ruházati fejlesztések általánossá válnak, lehetővé téve a fogyasztók számára, hogy figyelemmel kísérjék egészségüket és jólétüket. Az okosruhák nyomon követhetik, hogyan mozog a viselője. A technológiát arra is használják, hogy jobb ruházati ajánlásokat készítsenek, amelyek megfelelnek a vásárlók preferenciáinak.

A Nike szabadulna a termékeitől

Legalábbis Amerikában, ugyanis a Nike azt mondta, hogy hatalmas árengedményeket kínál majd, hogy megszabaduljon a felesleges termékeitől, ami drámai fordulat az elmúlt két évhez képest, amikor a kereskedők küzdöttek azért, hogy elegendő árut kapjanak, mert szinte üresek voltak a boltok polcai. Magyarországon ez még nem fenyegeti sem a kereskedőket, sem a vásárlókat. Engedmények vagy akciók itthon is vannak, érdemes körülnézni a hazai webshopok kínálatában.

A sokoldalú Nike termékek

A Nike termékkínálatában megtalálhatók a cipők, mezek, rövidnadrágok, hátizsákok, szűk tréningnadrágok, illetve olyan sporttevékenységekhez, mint a futball, kosárlabda, atlétika, küzdősportok, tenisz, amerikai futball, atlétika, golf, jégkorong és cross-edzés. Férfiaknak, nőknek és gyerekeknek szánt kollekciókról beszélhetünk.

A márka fő jellemzői a következők: innovatív technológia, kiváló minőségű/stílusos termékek, a sport öröme és ünneplése, maximális teljesítmény, önerő és inspiráció, helyi és regionális részvétel, valamint a globális felelősség valamennyi sportruházati kollekciója iránt.

Ha bármilyen Nike terméket szeretne beszerezni, akkor itthon is sokoldalú kínálat várja az internetes boltoknak köszönhetően vagy egyszerűen látogassa meg a gyártó magyar honlapját.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.