5 tipp diétázóknak karácsonyra – Így kezdd plusz kilók nélkül az új évet!

2015.12.15. 15:06

Végre sikeresen leadtad azt a kis fölösleget, és nem szeretnéd tönkretenni fáradozásaidat az ünnepi lakomakörök alatt? Ha betartod az alábbiakat, nem kell félned, hogy nem férsz bele a szilveszteri ruhádba.

1. Reggelizz!
Egy többfogásos vacsora után tudjuk, mennyire nehéz bármit is magadba gyűrni reggel, a derekad karcsúsága miatt azonban mégis muszáj: így nem kell félned attól, hogy farkaséhesen ülsz asztalhoz, vagyis továbbra is tudod tartani a mértékeket.

Forrás: giphy.com


2. Mozogj!
Bár az edzőterem bezárt, és valószínűleg nem is lenne kedved az idejárókkal tölteni az év legszebb ünnepét, mégsem biztatnánk arra, hogy a tévé előtt ülve add meg magad a maradék bejglik hadának. Menjetek el együtt a családoddal egy közös sétára, esetleg húzz futócipőt, és szellőztesd ki a fejed egy kiadós kocogással! Ha a hideg miatt mégsem kívánkozol a szabadba, csak szólunk: a négy fal között is lehet szuper gyakorlatokat végezni.

3. Maradj az egészséges ételeknél!
Az egy dolog, hogy figyelsz az adagokra karácsonykor is, ám egyáltalán nem mindegy, mit válogatsz a tányérodra. A legjobb, ha a köretet zöldségekkel váltod ki, kenyérből csak teljes kiőrlésűt választasz, gyümölcsöt nassolsz, kerülöd a zsíros, túlcukrozott és fehér lisztes dolgokat. Így olyan nagy baj nem történhet.

4. Óvatosan az alkohollal!
Leszögeznénk: az alkoholt cukorként bontja le a szervezeted, magyarul ugyanolyan hatással van rá, mint bármelyik édesség. Figyelj a mértékre, és részesítsd előnyben a könnyű és száraz fehérborokat vagy a pezsgőt!

Forrás: giphy.com


5. Mindenből egy keveset!
Az ünnepek a szeretteinkről és az együtt töltött időről szólnak. Ha szeretnéd megkóstolni nagymamád bejglijét, tedd meg bátran. Ha mézeskalácsot sütött neked a legjobb barátnőd, ne utasítsd vissza. Találd meg az arany középutat, tarts mértéket, és add át magad az ünnepi hangulatnak!

diétafogyókúratippÚjévkarácsonyplusz kilóünnepek