5 tipp, hogy megszabadulj a tavaszi fáradtságtól

2016.02.25. 10:25

A borús és hideg napok sokunk szervezetét megviselik, és bár igyekszünk kilábalni az általános rossz közérzetből, sokszor ez nem megy olyan könnyen. Fogadd meg a következő tanácsainkat, és űzd el a negatív dolgokat!

Gyerünk a szabadba!

A nappalok egyre hosszabbak és az idő is kegyesebb hozzánk. Miért ülnél hát otthon? Irány a friss levegő, és csinálj a pároddal vagy a barátiddal egy izgalmas szabadtéri programot. Nem fogod megbánni!

Forrás: Thinkstock

Sportolj minél többet!

A sport nemcsak élénkíti a vérkeringést, de beindítja a szervezetedet is. Ha le szeretnéd adni a télen rád rakódott zsírpárnákat, most érdemes elkezdeni, hiszen a tavasz közeledtével te is újjáéledsz.

Kevés cukor, több rost

Próbálj minél kevesebb cukortól hemzsegő élelmiszert fogyasztani, mert ez nagyban megterheli az emésztőrendszered. Legyen a táplálkozásod sokoldalú: egyél minél több rostot, zsírsavban gazdag tengeri herkentyűt, zöldséget és gyümölcsöt, valamint fehér húsokat.

Forrás: Thinkstock

Semmi alkohol

Egy időre felejtsd el! Hidd el, hosszútávon csak jól jársz vele. A magas cukortartalma miatt nemcsak hízlal, de egészségtelen is. 

Koffein helyett valami más

A magas koffeintartalmú italok fejfájást, és ingerlékenységet okozhatnak. Ha nassolni támad kedved pucolj meg egy narancsot, vagy egyél friss zöldségeket. A kávé helyett próbáld ki a zöld teát, a hatás szinte ugyanaz. 

Forrás: (Health)

Kalóriaszegény, szuperegészséges vitaminbombák tavaszra
Tavaszi immuntuning zöldségekkel - miért ne? Március, április zöld finomságai nemcsak egészségesek, de tökéletes fegyverek is a tavaszi fáradtság ellen. Íme, 5 vitaminbomba, amiket érdemes beiktatnod az étrendedbe.
sporttavaszfogyásétrendtavaszi fáradtság