Kipróbáltuk: intervall

2016.04.12. 20:32

Soha nincs késő belekezdeni az edzésbe! Hámori Barbi, a Move it, Blondie! bloggere hétről hétre olyan mozgásformákat, edzéstípusokat mutat be, amelyekkel garantáltan csúcsformába kerülsz. Edzésre fel – a héten az intervall kerül terítékre. 

Az intervall óratípus a jelenleg leghatásosabb edzéstípus. Az órán közepes és magas intenzitású feladatok váltják egymást. Maximális a kifáradás, és jóval az edzés után is folyamatos a kalóriaégetés. Az erősítő feladatoknak köszönhetően szép formás test érhető el, az állóképesség növelése pedig szintén kiemelt szerepet kap.

Fotó: Németh Balázs

Ennek tudtában kezdek el bemelegíteni. Szépen, egyenletesen növeljük a tempót, a fullon lévő terem összes résztvevője egyszerre mozgatja át elgémberedett végtagjait. Már pár perc után olyan pörgősre vesszük a figurát, hogy elgondolkozom, hogy vajon az izmaim téli álmot aludtak-e eddig – legalábbis másféle terhelést kaptak. 

Fotó: Németh Balázs

Egyszer kitörések és szökkenések áradatába kerülök, talán ezért is vágok néha nyúzott arcot, és gondolkozom azon, hogy mivel hozakodik elő még az edző.

blogintervall tréningsportedzés