Kipróbáltuk: curves

2016.04.26. 19:01

Soha nincs késő belekezdeni az edzésbe! Hámori Barbi, a Move it, Blondie! bloggere hétről hétre olyan mozgásformákat, edzéstípusokat mutat be, amelyekkel garantáltan csúcsformába kerülsz. Edzésre fel – a héten a curves kerül terítékre!

A franchise-rendszerben működő curves egy 30 perces, teljes testet átmozgató edzést takar. Termenként eltérő, hogy hány, hidraulikus elven működő, ízületkímélő géppel dolgoznak; ezen gépek között dobogók vannak, amelyeken adott esetben mérsékelt mozgás formájában „pihenni”, pulzust csökkenteni tudunk.

Forrás: Lindmayer Zsolt

A legelső alkalommal egy edzővel való beszélgetéssel és méréssel startolunk: kiderül, milyen kerülettel és súllyal rendelkezem, ennek függvényében véssük papírra a kitűzött célokat is.

Van itt minden, mi szem szájnak ingere, minden porcikámat megdolgoztatom a velem egy időben, de különböző állomásokon mozgó nőkkel együtt. Persze nem árt tudni, hogy mennyire hatékonyan végezzük a kiszabott gyakorlatokat! Éppen ezért pulzusmérést is végzünk az edzés folyamán, legalább kétszer. A teremben kifüggesztett táblázat alapján be tudom lőni, hogy milyen intenzitással edzek, és ez mennyire felel meg a célkitűzéseimnek.

Kipróbáltuk: spartan SGX
Az edzőrészleghez érve olyan érzésem támad, mintha Schwarzi hagyta volna itt a lenyomatát: izomszag, régi raktárépület rengeteg felfüggesztett dologgal, súlyzócsörgés a köbön, sok szisszenés és izzadságcsepp. Olvasd el a Life.hu cikkét!
egészséges életmódsportedzés