A nyári formára készülsz? Ez a 10 perces hasizomgyakorlat neked szól

2019.05.05. 12:00

A nők esetében vannak kifejezetten kényes testrészek, mint a comb, a popsi, na és persze a has. Az erős hasizom egyébként nemcsak esztétikailag fontos, de a helyes testtartás miatt is. Az erős mélyizmok leveszik a terhelést a csigolyákról, a derékról. 

Ha unod a hagyományos felüléseket, akkor válts izgalmasabb és nem mellesleg sokkal hatékonyabb gyakorlatokra. A következő videó segítségével mindössze 10 perc alatt mozgathatod át a hasizmodat. Ha sikerül mindennap beiktatnod, garantált lesz a siker. 

Az edzés egyperces nyújtással, bemelegítéssel kezdődik, majd jönnek az izzasztó hasizomgyakorlatok, amelyeknek egy része plank, illetve annak változatai. A plank egyébként is az egyik kedvenc gyakorlatunk manapság, érdemes kipróbálni, hiszen a hasizom mellett a törzset, a derekat, a popsit és a combot is erősíti, nem beszélve a karokról.  

Ha elsőre nehéznek érzed a gyakorlatokat, ha kezdő vagy a rendszeres mozgás területén, akkor végezd először könnyítve, hiszen minden egyes gyakorlatnak megvan a könnyített verziója, amit szintén bemutatnak. Ne szégyellj azzal indítani, hiszen a fejlődés a lényeg, nem az, hogy elsőre minden tökéletesen sikerüljön.

 

sportedzéshasizombikini body