Imádsz táncolni? Akkor égess vele zsírt!

2019.05.26. 10:00

Tudtad, hogy a tánc a legjobb kalóriaégető sportok között van? Ráadásul a legélvezhetőbb mozgásformák egyike, így érdemes kipróbálnod. 

Ez a 30 perces táncos kardió garantáltan feltölt egy hosszú nap után is. Ha már itt tartunk, egy fárasztó nap végén ráadásul sokkal könnyebb egy kis táncot beiktatni, mint bármilyen más edzésnek nekiállni. A tánc felszabadító, és azzal sem kell foglalkoznod, ha nem tökéletesen csinálod. Lényeg, hogy mozogj, ugrálj, tombolj 30 percig, szabadítsd fel az elmédet, és add meg a testednek a napi betevő mozgást.

A következő videó úgy van felépítve, hogy alaposan átmozgassa minden porcikádat. Néhány perces bemelegítés után jöhetnek is a gyakorlatok. Az ugrálósabb, táncosabb elemeket meg-meg szakítja egy-egy lassabban végzett erősítő gyakorlat, és ne izgulj, még ők is beiktatnak közben egy szünetet. 

Minden, amit tudni akartál a kardióedzésről

Miért fontos a kardióedzés, milyen gyakran kell végezni, és milyen intenzitással? Katus Attila most beavat benneteket a kardióedzés rejtelmeibe. Olvasd el korábbi cikkünket!

 

tánczsírégetéskardió