A Super Bowl nagydöntője, amit idén Miamiban tartanak, nem csak sportesemény, hanem nagy nap a hozzá kapcsolódó, jellemzően élelmiszer-, tévé- és reklámiparnak is hatalmas bevételi forrás. Idén erre lehet számítani. 

Magyar idő szerint vasárnapról hétfőre virradóra játsszák a Kansas City Chiefs-San Francisco 49ers Super Bowlt, az NFL nagydöntőjét. A half time show-ban J. Lo és Shakira szórakoztatja a közönséget, akik a sajtótájékoztatón néhány dolgot el is árultak abból, hogy mire lehet számítani. 

Nézők és jegyárak

Idén 65 000 nézőt várnak a találkozóra, ami az előző évek számainak tükrében közel sincs a rekordhoz, a csúcsot még mindig az 1980. január 20-án játszott Pittsburgh Steleers-Los Angeles Rams meccs tartja, amire Pasadenában 103 985-en voltak kíváncsiak. 

8738 dollárba kerül átlagosan egy jegy, a legolcsóbb belépő 5238, a legdrágább pedig 46 302 dollárért kapható.

Tarol a sör, a csirkeszárny és a pizza

1,3 milliárd darab csirkeszárnyat fogyasztanak el a szurkolók az USA-ban, de fogy majd 14 000 tonna chips és 4000 tonna popcorn is. 

2 millió darab eladott pizzára számít a Pizza Hut, aki egy versenyt is kiírt, aminek a részleteiről ITT olvashatsz. 

120 millió liter sör fogy el a meccs alatt.

Forrás: Shutterstock

Reklám

5,6 millió dollárba kerül átlagosan a Fox Sportson egy 30 másodperces reklám, de már novemberben elkelt mind a 77 spot - összegez a sport1tv.hu