Megváltozik a Budapest XII. kerület Hegyvidéki Önkormányzat Polgármesteri Hivatal működési rendje a járványügyi veszélyhelyzet miatt. 

2021. március 8. napjától a haláleset anyakönyvi ügyintézését kivéve kizárólag sürgős esetben, előre egyeztetett időpontban lehet csak a Polgármesteri Hivatal épületébe belépni - olvasható a Hegyvidék - Több mint kerület Facebook oldalán.

A hivatal épületében FFP2-es arcmaszk viselése és a belépéskor történő kézfertőtlenítés egészségügyi okok miatt kötelező. Amennyiben valaki nem rendelkezik FFP2-es maszkkal, azt belépéskor az önkormányzat biztosítja számára.

FFP2 maszkForrás: AFP/Jörg Carstensen

Az iratátvétel az Ügyfélszolgálaton történik, az Ügyfélszolgálati Iroda nyitvatartása nem változik.

Merkely Béla tegnap arról beszélt, hogy a bejelentett szigorításokkal az új esetek száma csökken majd, ennek látványos hatása két hét múlva lesz érezhető.