bevásárlás roham pláza baleset Fekete Péntek áldozat
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Néhány órája (helyi idő szerint csütörtök este) nyitottak az üzletek Amerikában a Fekete Pénteken, és az eddigi évekhez hasonlóan valószínűleg most is lesznek áldozatai az eseménynek.

Összetiport emberek, tömegverekedések, rosszullétek - ugyanakkor hihetetlen, akár 80 százalékos kedvezmények, 24 órás nyilvántartás, napokkal ezelőtt elkezdődött sorban állás - ez jellemzi az Egyesült Államokban a Black Friday-t, ami hagyományosan a karácsonyi szezon kezdetét jelenti már 1966 óta.

Forrás: AFP

A hálaadás utáni péntek (ez idén mára esik) a különleges akcióké a tengerentúlon: a ruházati, a műszaki, a játékboltok hihetetlen leárazássakkal készülnek, nem csoda, hogy ezeken a napokon a boltok bevétele órási, és az sem csoda, hogy emiatt nagyon sok tragédia is történik a bevásárlóközpontokban. 2008-ban például egy bolti alkalmazottat halálra tapostak hajnali 5 órakor, amikor néhány perccel nyitás előtt beszakította a tömeg az egyik New York-i Walmart üvegajtaját.

Ugyanitt egy kismamát kórházba kellett szállítani, mivel rosszul lett, és egy halálos kimenetelű lövöldözés is történt 5 éve: két ember halt meg, amikor vásárlók két csoportja összetűzésbe keveredett a kiválasztott termékek felett.

Nézzétek meg az alábbi videót, megdöbbentő!


A kereskedőknek azért éri meg a sokszor beszerzési ár alatti eladás, mert a sajtó hatalmas reklámot csinál a Fekete Pénteket tartó néhány üzletnek.

Hová lett a karácsonyi vásár?http://www.life.hu/szorakozz/20131126-turistak-keresik-budapesten-a-karacsonyi-vasart-a-vorosmarty-teren-de-meg-nem-nyitott-meg.htmlKiverte a biztosítékot a karácsonyi reklámhttp://www.life.hu/szorakozz/20131121-kiverte-a-biztositekot-a-kmart-uzletlanc-karacsonyi-boxernadrag-reklamja-video.htmlBudapest szerepel egy brit karácsonyi reklámbanhttp://www.life.hu/szorakozz/20131118-budapest-szerepel-a-debenhams-brit-aruhaz-karacsonyi-reklamjaban.htmlHa nyűg a vásárlás: virtuális próbafülkehttp://www.life.hu/legytrendi/20130904-lifenight-igy-mukodik-a-virtualis-probafulke.html

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.