Húszéves a legnagyobb hazai levelezőrendszer, a Freemail

Forrás: Freemail -
Freemail jubileum
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
20 év, közel 3 millió felhasználó, napi 15 milliós levélforgalom – ezek a számok határozzák meg az október 2-án születésnapját ünneplő Freemailt. A jubileum nemcsak a háttércsapatnak ad okot az ünneplésre, a legtöbbet megélt hazai levelezőrendszer iránti lojalitás okán most a felhasználókat is honorálják.

Már több mint két évtized telt el azóta, hogy betárcsázós internettel igyekeztünk körbejárni a világot, és az e-mail technológia betörésével élénkebb kapcsolatba léphettünk távolabbi, akár külföldön élő ismerőseinkkel is, de munkánk során is csökkenthettük a reakcióidőt. Az internet adta lehetőségek tökéletes melegágyat biztosítottak az elektronikus levelezés elindulásának, miközben a tevékenység maga is fontos szerepet játszott az internet megismerésében és elterjedésében. A legismertebb hazai levelezőrendszer pontosan 20 éve áll szolgálatban, hogy felületet biztosítson az egyszerű és gyors levélküldéshez.

Így nézett ki egykor a Freemail Forrás: Freemail

pár év alatt elértük az egymilliós felhasználószámot.

A kezdetben kék-fehér kiskockás mintázatban pompázó felület 2000-ben vált elérhetővé a fekete-fehér mobiltelefonokon is – ne feledjük, ekkor még WAP-ozás volt, 4G helyett pedig GPRS, és okostelefonokról sem hallottunk akkoriban még.

A következő évek fejlesztéseinek egyik mérföldköve a spam szűrő bevezetése volt,

majd amikor lehetővé vált az egyszerre több fiókba történő belépés. Emellett megérkezett az akkor igen újszerű szolgáltatás, amely SMS-ben jelzett új levél érkezésekor a felhasználónak.

Időközben elindult az automatikus levélmentés funkciója, aztán 2009-ben mobilbarát lett a honlap, amely még több regisztrálót eredményezett.

Egy évvel később az akadálymentesítés is megtörtént

a gyengénlátók igényeit és lehetőségeit figyelembe véve, és elindultak olyan kényelmi funkciók, mint például a beérkező levelek automatikus mappákba rendezése. Az elmúlt pár év legfőképpen a folyamatos modernizáció jegyében telt, amely tovább szorgalmazta, hogy külföldi társai helyett a magyar terméket válasszák az e-mailezők (2014-ben még ezt a főcímet olvashatjuk egy jelentős közéleti lapban: „A Freemail még mindig népszerűbb, mint a Gmail".)

A 20 évet szülinapi nyereményjátékkal is ünnepli a Freemail,

amihez a felhasználóknak nem kell egyebet tenniük, mint a szokott módon használniuk levelezésüket, lehetőség szerint minden nap.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.