karácsony Magyar Telekom Nyrt önkéntesség jótékonykodás sütemény
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Egymásnak sütöttek és jótékony célból vásároltak egymástól a legnagyobb hazai médiavállalatok kollégái. A Magyar Telekom Nyrt. által létrehozott Fenntarthatósági Média Klub tagjai idén is részt vettek a december 10-én megrendezett Adni jó! Sütiakción. Ebből természetesen a Life.hu sem maradhatott ki.

A Magyar Telekom és az Origo mellett a Tv2, a Sanoma, a Class FM, a CEMP csoport, a Metropol, az Axel Springer és az RTL Klub alkotják azt a klubot, melynek célja, hogy jobban megismertesse az emberekkel a fenntarthatóság fogalomkörét és jelentőségét.
Az évenként megrendezett Adni jó! Sütiakció jellegzetessége, hogy a cégek, illetve munkatársaik nem pénzadományokkal, hanem sütemények megvásárlásával jótékonykodnak. A kihelyezett becsületkasszákba a tavalyi évhez hasonlóan most is rengeteg felajánlás került, az idei támogatott szervezet pedig az SOS Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa lett.

Fotó: Rostás Bianka/Life.hu
Fotó: Rostás Bianka/Life.hu

A galériáért kattints a képre!

A Telekom székházaiban megrendezett Sütiakcióra, mely kezdeményezés nemrég elnyerte a CSR Hungary, szakmai berkekben nívós elismerését, lelkesen készült a Life.hu szerkesztősége is. Sütemények sütésével, az alkotások eladásával és a többi vállalat finomságaiból való szemezgetéssel a szerkesztőség tagjai is szorgosan segítettek a gyűjtésben.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.