Saját ruhamárkát indít egy 22 hónapos kisbaba

2015.12.14. 19:53

Instagram-sztárból divattervezővé nőtte ki magát Millie-Belle Diamond – miközben még be sem töltötte a második életévét.

Eljött az idő, hogy megismerd Millie-Belle Diamondot, akinek még bizonyára sokat fogod hallani a nevét a közeljövőben.

Forrás: Instagram/Millie-Belle Diamond

A 22 hónapos szupertrendi kislány mindennapjait 140 ezren követik Instagramon, hamarosan pedig elindítja saját különbejáratú ruhamárkáját, amely – nevének kezdőbetűi után – az MBD the Label nevet fogja viselni.

Forrás: MBD The Label

Mindezt anyukája, Schye Fox tartja kézben, akinek elmondása szerint Millie-Belle kedvenc ruhadarabjai lesznek a márka darabjai, mint a bőrkabát, a flitteres perelin, a gladiátor szandál és a bunda, és az egész gyerekkollekciónak lesz egy felnőtt változata is, hogy az anyukák kislányukhoz tudjanak öltözni.

Gyereksztárok élete a csillogáson túl
Pénz, siker, csillogás – a hirtelen jött népszerűség még egy egyébként stabil énképpel és egészséges önbizalommal rendelkező felnőtt életét is fenekestül fel tudja forgatni, az igazán emberpróbáló feladat azonban mégiscsak az, amikor a világhírrel egy alig pár éves gyermeknek kell megbirkóznia. A show-biznisz nem gyerekjáték, a tündöklő sikertörténeteket sok esetben szomorú utójáték követi. A Lif.ehu cikkéért kattints ide!

 

 

Millie-Belle DiamondindításInstagramdivatkisbabatrendruhamárka