"Szeresd magad" - Botrányos kampányfotók

kampány fotó LifeNight leszbikus
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
A Harvey Nichols divatcég legújabb, "Szeresd magad" kampánya kiverte a biztosítékot. Mondjuk erre valószínűleg számítottak is az ötletgazdák.

A márka legújabb, kozmetikumokat népszerűsítő kampányában hölgyek csókolják egymást. Persze csak első ránézésre. Egy-egy képen ugyanis ugyanaz a nő szerepel, mindössze egy digitális trükk segítségével tűnik úgy, mintha leszbikus csókot váltanának egymással. A fanyalgók persze ismét a reklám gyermekekre való negatív hatását és az erotikus túlfűtöttséget kifogásolják, de az egyszer biztos: erre a kampányra most mindenki odafigyel. Az ötlet pedig kifejezetten érdekes...

Forrás: www.harveynichols.com
Forrás: www.harveynichols.com

Most megtudhatod, mennyire vagy stresszes!

Téged könnyen zavarba lehet hozni, vagy ember legyen a talpán, akitől megfutamodsz? Elemésztenek a gondok, vagy rugalmasan kezelsz mindenféle változást? Most kiderül!

Töltsd ki az ország nagy stressztesztjét!



Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.