Egy plasztikai sebészet érdekes reklámot tett közzé Instagram-oldalán: a Barbie-nemi szervet népszerűsítik. Arra ösztönzik a hölgyeket, hogy mihamarabb jelentkezzenek be az operációra, hiszen ilyen a tökéletes női nemi szerv. A reklámot letiltották.

Egy ideje már fókuszban van a női nemi szerv, és annak kinézete. Egyre többen szeretnének tökéletesen kinézni odalent is, a szépészeti klinikák pedig igyekeznek maximálisan kihasználni a nők bizonytalanságát. Azt sugallják, hogy csakis a Barbie-punci lehet kívánatos, és akinek nem ilyen van, az jobban teszi, ha kés alá fekszik. Az Instagramon nemrég fel is tűnt egy hirdetés, amely szintén erről szólt: a sebészet a tökéletes nemi szervet reklámozta.

A kifogásolható reklámot betiltották - Képünk illusztrációForrás: Dreamstime

A cég ráadásul kedvezményt is ajánlott azoknak a nőknek, akik bejelentkeznek valamelyik szépészeti beavatkozási csomagra úgy, hogy egyszerre négyen foglalnak időpontot. Ugyanis itt sem csak a nemi szervet lehetett átalakíttatni, hanem minden mást is, hogy a nők teljesen úgy nézzenek ki, mint a babák... A reklámot letiltották, mert a hatóság emberei is arra jutottak, hogy azok a kifejezések, melyeket a hirdetésben a cég használt (tökéletes punci, dizájner hüvely, Barbie-punci) , arra ösztönözheti a nőket, hogy a saját nemi szervüket abnormálisnak tartsák. Különösen veszélyesek az ilyen reklámok a fiatalabb korosztályra. Ráadásul vállalat által választott kifejezések azt is sugallhatják, hogy ezek a beavatkozások nem olyan komolyak, pedig minden operációnak van rizikója – írja a Daily Star.

Belevágni mindenáron: miért nő Magyarországon az intimplasztikai műtétek száma?


Zavaró tényező a mindennapi életben, vagy csak puszta divathullám? Az interneten fellelhető fórumok és a magánklinikák által végzett intimplasztikai szolgáltatások egyre bővülő kínálata arra enged következtetni, hogy egyre többen fordulnak plasztikai sebészhez azért, hogy általuk tökéletesnek vélt puncit szabassanak maguknak. De valóban a műtét jelenti a megoldást? Olvasd el erről a Life.hu cikkét!