Pirner Alma egy meztelen fotóval hívta fel követői figyelmét a nyújtás fontosságára.

Pirner Alma nem szégyenlősködött: anyaszült meztelenül, nyújtás közben mutatta meg magát a közösségi oldalán. A csinos rúdtáncos nem magamutogatásból tette mindezt, hanem azért, hogy felhívja a figyelmet arra, mennyire fontos a rendszeres testmozgás mellett a nyújtás is. Sokan elhanyagolják, pedig csak ettől lehetünk igazán hajlékonyak.

Vágjunk is egyből a közepébe: nehézkes járású, lomha mozgású, robusztus és trampli. Te ne vedd magadra, de sok nőről ez jut eszembe, amikor látom őket az utcán sétálni. Nem kell feltétlen, hogy súlyfeleslegük legyen, sokszor nem csak ez okozza a problémát. Hanem a nyújtás/lazítás hiánya” – írta a képhez.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

‍♀️ Vágjunk is egyből a közepébe: nehézkes járású, lomha mozgású, robusztus és trampli. ‍♀️ Te ne vedd magadra, de sok nőről ez jut eszembe, amikor látom őket az utcán sétálni. Nem kell feltétlen, hogy súlyfeleslegük legyen, sokszor nem csak ez okozza a problémát. Hanem a nyújtás/lazítás hiánya. Még mindig megdöbbentő számomra, mennyire kevés energiát fordítunk a nyújtásra, pedig több dolgon segíthet, több mindenen javíthat, mint azt gondolnánk. Ki ne szeretne mozgékonyabb, könnyedebb, légiesebb, nőiesebb és persze hajlékonyabb lenni? Szinte minden nő álma az, hogy már a puszta megjelenésével ezt a hatást keltse, és így is érezze magát, nem igaz? Nyújtani KÖTELEZŐ. Nem, itt nem arra gondolok, amikor jó esetben, ha edzel, az óra után 5 percig "nyújtó" gyakorlatokat végzel. Elárulom neked, az nem sokat ér. Fejlődni legalábbis biztosan nem fogsz tőle, de a lelkedet megnyugtatod, hogy "én szoktam nyújtani." Több rossz hírem is van☝ Nőként mindegy, hogy éppen melyik szerepedet éled a mindennapokban, vagy melyik korosztályt erősíted, a probléma mindenhol felüti a fejét. Ha a napod nagy részét kocsiban vagy irodában üléssel töltöd, vagy a gyerekedet cipeled, Te is azok közé tartozol, akinek muszáj lenne egy kicsit komolyabban foglalkozni a témával. Ha az idősebb korosztályhoz tartozol, amikor törvényszerűen merevebbek már az izmok, vagy éppen sokat sportolsz, és nagyobb az izomtömeged, az egyetlen megoldást a nyújtás adja, hogy kordában tartsd a testedet. Szóval remélem kezded érezni, hogy ez szinte mindenkinek elengedhetetlen, ráadásul mivel nem egy szuper intenzív ugrálós, pulzusszámot megemelős mozgásformáról van szó, nem baj, ha túlsúlyos vagy, vagy éppen nem vagy tökéletesen edzett vagy egészséges, a nyújtás csak jót tehet. Ha még mindig nem győztelek meg, mondok még pár érvet, amit talán nem is sejtesz, mire jó a rendszeres, mondom rendszeres NYÚJTÁS. Kattints a BIO-ban található LINKRE, és olvasd el a teljes bejegyzésemet! ☝ ☝ ☝ ☝ ☝ ☝ ☝ ☝ ☝ ☝ Ui.: Nőnapi meglepetésem a blogban!

Pirner Alma/Absolutely Woman (@almapirner) által megosztott bejegyzés,