5 hónapos csecsemőt választott el az anyjától egy buszsofőr

Forrás: Thinkstock -
buszsofőr édesanya Hősök tere
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Hihetetlen okból került utcára a kisbaba, míg az édesanyja a buszon rekedt. A sofőr hiába tudott mindenről, különösen kegyetlenül viselkedett. 

Elképesztő eset történt Majoros Viviennel és az 5 hónapos kisfiával, Benettel. A fiatal édesanya a Hősök terénél szeretett volna leszállni a 75-ös trolibuszról, de egyedül nem tudta leemelni a babakocsit. Ám a buszmegállóban várakozók közül egy hölgy Vivien segítségére sietett.

"A sofőr kinyitotta az ajtót, a hölgy fogta alul, én pedig fölül a babakocsit, így próbáltunk leszállni. A következő pillanatban azonban a vezető rácsapta az ajtót a babakocsiban fekvő gyerekemre, csak azután nyitotta ki újra, hogy az egész busz hangos kiabálásba kezdett. Amikor a segítségem leért Benett-tel, legnagyobb megdöbbenésemre az orrom előtt újra bezárult az ajtó" - mesélte az édesanya.

5 hónapos csecsemőt választott el az anyjától egy buszsofőr Forrás: Thinkstock

A busz pedig kikanyarodott a megállóból, és zakatolni kezdett a fent rekedt édesanyával, míg a gyermeke egy idegen nővel maradt az utcán. Vivien abban sem lehetett biztos, hogy megvárják míg visszaér a fiáért. Kétségbeesetten próbálta elmagyarázni a sofőrnek a helyzetet, ám a férfi mit sem törődött Vivien problémájával.

A Benivel maradt asszony hangosan kopogott, a többi utas is kiabált, de még ez sem érdekelte, egyből a gázra lépett. Miután számon kértem, hogy mit művel, ezt a választ kaptam: „Fogja be, vagy ledobom! Majd a következő megállóban leszáll!"

Ezt követően a fiatal nő rohanva ment vissza az árválkodó kisbabájához, akit szerencsére a segítőkész hölgy nem hagyott magára. Vivien természetesen tett bejelentést az üggyel kapcsolatban, de ahogy az lenni szokott, semmi érdemleges reakció nem érkezett eddig a BKK részéről.

"Kamera is volt a buszon, és a pontos időpont is megvan, így egyből bejelentést tettem telefonon és levélben is a BKK központnál, de csak annyit mondtak, hogy harmincnapos határidővel foglalkoznak az ügyemmel" - írta meg a Bors.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.