Az évszak utolsó napjaival véget ér a fesztiválszezon is, ezzel pedig a nyári kalandok egyik legizgalmasabb lehetséges helyszíne szűnik meg – néhány hónapra. Hogy addig se maradjunk fesztiválos szexsztorik nélkül, megkérdeztünk néhány érintettet a legemlékezetesebb ilyen élményeikről – legyenek akár lányok, akár fiúk, és legyen az akármelyik rendezvény.

A foglalt sátor esete

„Abban még semmi különös nincs, hogy egy pultnál összeismerkedtem egy lánnyal, és utána odacsapódott a mi társaságunkhoz, és együtt buliztunk tovább. Abban sincs, hogy aztán egy idő múlva flörtöltünk és csókolóztunk, hiszen eleve azért szólítottam meg, mert tetszett, és mert láttam rajta, hogy én is neki. Még az sem extra, hogy ezalatt kicsit bele is szerettem, mert ilyen típus vagyok. Olyan is volt már, hogy valakivel egy ilyen éjszaka folyamán a sátrában kössünk ki, és szex legyen a vége. De azon azért meglepődtem, amikor utána felszólított, hogy szedjem össze magam, és lépjek, mert a barátja bármikor megérkezhet aludni...” (Attila, 23, egyetemista)

Forrás: Dreamstime

A fesztiváltermészet nem lágy ölén

„A barátnőmmel voltunk kinn fesztiválozni, és az egyik koncerten váratlanul benyúlt a nadrágomba, mikor összesimulva táncoltunk. Közben persze a színpadot nézte, remélem nem az énekes izgatta fel igazából... A koncert legvégét már nem vártuk meg, kislisszoltunk a tömegből,

de rohadtul nem könnyű ám helyet találni a Szigeten kufircolásra, ha az embernek nincs kinn sátra!

Végül valahol a fák között sikerült megoldani a dolgot, nagyon nem volt kényelmes, én félig sárban (remélem sárban) álltam, neki lehorzsolta a derekát a fakéreg... De az izgalmi faktor miatt emlékezetes maradt.” (Dávid, 31, ápoló)

Színpadi romantika

„A legjobb fesztiválos kalandom három éve nyáron történt. Ott ismerkedtünk össze a fiúval, aki a szomszédban sátrazott, és pár napra rá össze is jöttünk. Egyik éjszaka pedig, miután véget ért a programok nagy része, felmásztunk az üres és sötét nagyszínpadra. Ez egy kisebb fesztivál volt, ahol nem őrzik ilyenkor, vagy épp nem figyeltek, ez akkor nem nagyon érdekelt minket. És ott, a színpadon, a fesztivál felett, de közben a csillagok alatt történt meg az első együttlét köztünk. Mellesleg azóta is együtt vagyunk.” (Réka, 26, adminisztrátor)

Bűntársak a nyilvános szexben

„Engem kimondottan felizgatnak a nyilvános helyen elkövetett akciózások, meg annak a lehetősége, ha esetleg megláthatnak szex közben, szóval amikor a pasimmal idén megbeszéltük, hogy egész héten kinn leszünk az egyik nyári fesztiválon, rögtön felvetődött az is, hogy ki kéne majd próbálni ott is... Ja, merthogy ő is társam ebben a »perverzióban«, és elég sok különleges helyszínen estünk már egymásnak.

Forrás: Dreamstime

Aztán végül úgy alakult, hogy utolsó estéig nem is történt meg a dolog: mindig nagyobb társasággal voltunk, teljesen kitáncoltuk magunkat, nagyon berúgtunk, nem is volt olyan a környezet, stb. A legutolsó éjszakán viszont ketten voltunk csak egy koncertek utáni buliban, és ott valahogy egyszerre bevillant mindkettőnknek a lehetőség. Egymásnak estünk a tánctéren, simogattuk egymást, persze nem voltunk már szomjasak. Aztán mielőtt kidobtak volna minket, vagy nagyon közszeméremsértővé vált volna a buli, leléptünk, és szerencsére egyből találtunk egy jó helyszínt: az egyik sétány mellett ferdén álló rövid falat. Ami éppen el is takart minket, de pont oda is lehetett látni, ha valaki beljebb lépett kettőt, és meresztette a szemét. Ettől nagyon-nagyon élveztük mindketten a dolgot. Ettől is!” (Luca, 24, pultos)

A tragikus édes hármas és a kád

„A legjobb fesztiválos szexsztorim egyben életem egyik legcikibb története is. Igazából nem is konkrétan a fesztivál területén történt, hanem már bent a városban a szálláson: ott lakott az a két lány, akikkel régebbről ismertük egymást, és akikkel tök véletlenül összefutottunk valamikor az éjszakában. Nagyon durva éjjel volt nekik is, meg nekem is, mármint alkoholilag, szóval olyan ötletünk támadt, ami máskor nem valószínű: hogy menjünk el hozzájuk, és csináljuk hármasban.

Forrás: Dreamstime

Taxi, be a városba, szállás: ott pedig épp csak elkezdtünk volna bármit is csinálni, amikor realizáltam, hogy én ehhez valószínűleg túl részeg vagyok, közülük meg az egyik annyira rosszul lett, hogy hányni kezdett. A szőnyegre. Ettől a másik is rosszul lett, és ő is.

Ott álltam egy szál semmiben, két okádó lánnyal, hullakészen.

Köszöntem a lehetőséget, és befeküdtem az egyetlen biztonságosnak tűnő helyre aludni: a fürdőkádba. Ott ébredtem másnap reggel, és fogalmam sem volt, hol vagyok. Csak a hátam fájt, de az nagyon.” (Tamás, 33, informatikus)