Nem titok: a jó szexhez szükség van a fizikai állóképességre és a jó kondícióra. Hogy minél tovább bírjuk, érdemes bizonyos izmainkat is erősíteni. Nézzük, a férfiak mit tehetnek annak érdekében, hogy az ágyban is bombasztikus formát nyújtsanak!

Kegel-gyakorlat 

Bár a Kegel-gyakorlatot alapvetően nők számára fejlesztették ki, a férfiaknak sem árt gyakorolniuk. Főleg a medence izmait dolgoztatja meg, és állítólag azért is hasznos, mert a magömlést is segít visszatartani. El kell helyezkedni a padlón háttal fekve, majd mintha a pisilést akarná visszatartani a férfi, össze kell szorítania az izmokat. Így kell tartani pár másodpercig, majd elengedni. Ajánlott megismételni a gyakorlatot tízszer – írja a Ripost

Hindu fekvőtámasz 

A fekvőtámasz remek edzettséget ad a hosszú együttlétekhez, hiszen erősíti az izmokat, így a férfi képes lesz sokáig megtartani a saját testsúlyát. Ennek különösen a misszionárius póznál veszik hasznát. A hindu fekvőtámasz annyiban különbözik a hagyományostól, hogy van benne egyfajta hullámzó mozgás, amely segítségével egyszerre lehet nyújtani és erősíteni.

Guggolás nehezékkel 

A jobb szex érdekében érdemes a combokat is edzeni, erre pedig remek megoldást jelenthet a guggolás. A még jobb eredmény elérése érdekében pedig nehezítsünk rajta: a guggoláshoz fogjunk a kezünkbe valamilyen nehezéket.