Boros Krisztina Híradó Andor Éva
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Különös dologra lehettek figyelmesek azok, akik vasárnap este az RTL Klub és a TV2 híradóját is megnézték.

A két csatorna híradósai, Boros Kriszta és Andor Éva teljesen véletlenül pontosan ugyanolyan ruhában vezette a műsort, a különbség csak annyi volt, hogy Kriszta egy fekete bolerót is viselt. ,,Én tőletek hallottam az egészről, hiszen én ugye akkor épp a stúdióban ültem! Nem láthattam. De nagyon mókásnak tartom, hogy pont ugyanolyan ruhában vezettük a műsorokat. Szerintem ez az első alkalom, hogy ilyen egybeesés történt! Nálunk az RTL Klubban a stylistok mindig próbálnak odafigyelni, hogy a legújabb, legdivatosabb ruhákat kapjuk, de úgy tűnik, ezzel a TV2 stylistjai is így vannak. Én egyébként is szeretem a mintás, színes darabokat, amelyek most nagyon trendik, úgyhogy nagyon jól éreztem magam benne. Egy fekete bolerót is viseltem hozzá, mert egy híradósnak nem illik fedetlen, meztelen vállal beülni a stúdióba, hiszen ez mégsem egy beszélgetős, reggeli műsor" - mondta mosolyogva Boros Kriszta a Blikknek.

Forrás: www.rtlklub.hu. www.tv2.hu
Forrás: www.rtlklub.hu. www.tv2.hu

,,A TV2 stylistcsapata a divatcégek legfrissebb kollekcióiból állítja össze a képernyősök ruházatát. Nemritkán egy-egy divatcég több csatornával is kapcsolatban áll, így nincs kizárva annak a lehetősége, hogy egy adott ruhadarab máshol is visszaköszönjön. Minimális volt ugyan az esélye, és vélhetően a jövőben nem fog megismétlődni, a véletlen azonban most úgy akarta, hogy Andor Éva és kolléganője is ugyanazt az öltözetet viselje" - mondta Koltay Tamás, a TV2 szóvivője a Blikknek.

Parádi Gabriella jelmeztervező-stylist korábban már mesélt a Life.hu-nak a hazai híradósok öltöztetéséről, nemrég pedig blogjában, a Pumpkin Paradise oldalon elmélkedett a kissé komikus hibáról: ,,A nagy tévétársaságoknál profi stylist-team-ek működnek, akik a napi rendszerességgel jelentkező műsorok öltöztetését intézik. Első nekifutásra ez egyszerű feladatnak tűnhet, de jobban belegondolva és összeszámolva az egy nap alatt élő adásban megjelenő műsorvezetők, hírolvasók, időjárás-jelentők, játékmesterek népes csapatát, akkor egy igen szép számot kapunk végeredményül. A képernyőn látott ruhák nagy százaléka szponzoroktól érkezik. A tévétársaságok reklámszerződést kötnek velük, ők pedig biztosítják a megállapodásban leírt ruhamennyiséget. Ha valaki járt már tőlünk nyugatabbra, az láthatta, hogy mennyivel nagyobb választék áll a vásárlók rendelkezésére, akár egyetlen ruhamárka, vagy áruház kínálatában. Hozzánk ennek a töredéke érkezik meg, s a Magyarországon jelenlévő ruhamárkák közül sem az összes öltöztet műsorokat. Ebből azt hiszem rögtön kitűnik, hogy nem is olyan egyszerű a tévés stylistoknak!
Ha ugyanaz a márka több tévécsatornával is szerződésben áll, akkor ritkán, de előfordulhat a tegnapihoz hasonló eset. Ezt a stylist nem tudja felügyelni, esetleg rákérdez, hogy a "szomszédék" vittek-e mostanában hasonló, markáns, beazonosítható darabot. Jó esetben tudnak erre válaszolni, de ha a kollégája például más üzletből vitt, akkor még a legnagyobb jó szándékkal sem fog választ kapni."

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.