Kockáztatják a megítélésüket, de nem hosszabbítanak szerződést Schumacherrel a szponzorai

Forrás: AFP/Saeed Khan -
gazdaság szponzor morális viselkedés szerződés Michael Schumacher
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Michael Schumacherről lassan egy évvel a síbalesete után sem tudni, milyen állapotban van vagy mennyire épül fel. Néhány napja vált világossá, hogy korábbi szponzorai - a Navyboot és Jet Set divatmárka - nem hosszabbítják meg vele a szerződésüket, kockáztatva ezzel akár azt is, hogy ez a lépés imidzsromboló lehet a számukra.

A két márka megítélését kockáztatja a közönség szemében Philippe Gaydoul, akinek azért nincs könnyű dolga - írja a Bluewin.ch. A tulajdonos milliókat fizet a sportolónak évente, de Michael Schumacher szörnyű balesete miatt nem tudta teljesíteni azokat a feltételeket, amelyek a szerződésében szerepeltek. Mit lehet tenni ebben a nehéz helyzetben? A Philippe Gaydoul vezette cégeknek egyrészt gazdasági, másrészt morális szempontból kell döntést hozniuk, amit úgy tűnik, meg is tettek.

Forrás: AFP/Saeed Khan

A két svájci divatmárka volt az elsők, akik kiszálltak és nem köti őket szerződéses viszony Schumacherhez. Ennél többet egyelőre nem közültek, de a hallgatás mindig elég teret ad annak, hogy beinduljon a találgatás és a képzelődés. A feltételezések szerint csak és kizárólag gazdasági okai lehettek annak, hogy felbontották a szerződést, hiszen a sportoló és Philippe Gaydoul inkább barátok, mint egyszerű üzlettársak voltak. A pletykák szerint a két cég körülbelül 5 millió frankot fizetett Schumachernek évente, amely túl sok pénz egy pénzügyi nehézségekkel küzdő cég számára akkor, ha nem kap vissza semmit. Valószínűleg ez a bevétel nem fog hiányozni Schumachernek és családjának, de elképzelhető, hogy a barátság nem éli túl a döntést.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.