Pikok Pure – Egészségtudatos választás a Lidltől

Forrás: Lidl -
Lidl egészségtudatosság Egészséges étel Superbrands hagyományos íz
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
A Lidl egyre nagyobb népszerűségnek örvend a vásárlók körében, ami nem véletlen. Az áruházlánc számára kiemelten fontos a vásárlói igények maximális kiszolgálása, melyet széles termékkínálatával, az új fogyasztói igényekre való gyors reagálásával és nem utolsó sorban a termékek kiváló ár-érték arányával biztosít. Hogy miként? A Lidl diszkont-áruházláncként kínálatát elsősorban a saját márkás termékekre építi, amelyek finomak és kedvező áron vásárolhatóak meg.

Mik azok a saját márkás termékek?

Ezek olyan termékek, amelyek a Lidl-hálózat számára készülnek, és csak a Lidl üzletekben kerülnek forgalomba, kiváló minőségűek és pénztárcabarátok. A felmérések szerint a vásárlók körében a saját márkás termékek közül a legnépszerűbbnek a friss árucsoportok, úgy, mint a tej és tejtermékek, a felvágottak és a friss húsok bizonyulnak, de a fagyasztott termékek, valamint a különféle nassolnivalók is kedveltek.

Kiemelkedően magas hústartalom, finom és az ára is jó – Ez a Pikok Pure termékcsalád


A magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából a vállalat 2019-ben bevezette a Pikok Pure termékcsaládot, amellyel egyúttal a megváltozott és tudatos fogyasztói igényekre kínál megoldást. A választékot a vásárlói igények alapján folyamatosan fejlesztik, jelenleg 12 különböző - kizárólag természetes összetevőkből álló, az egészséges táplálkozást a fókuszba helyező - Pikok Pure termék érhető el az állandó kínálatban.

A Pikok Pure termékcsalád folyamatosan bővül Forrás: Lidl

Miért válasszunk Pikok Pure terméket?

A pure – azaz tiszta – termékek valódi húsból készülnek, így magas a fehérjetartalmuk és létfontosságú vitaminokat is tartalmaznak, viszont nincs bennük tartósítószer, adalékanyag, színezék és ízfokozó. Mindemellett a speciális táplálkozási igényekkel élők is megtalálhatják a számukra megfelelő terméket, hiszen a kínálatban a cukor-, glutén- és egyéb allergéntől mentes termékek is helyet kaptak. A szalámik és kolbászok pedig hagyományos füstöléssel és szárítással készülnek, ami kiváló ízélményt biztosít.
Bár a Pikok Pure egy fiatal márka, a bevezetés évében a termékcsalád elnyerte az Érték és
Minőség Nagydíjat, az pedig óriási büszkeség a márka számára, hogy 2023-ban már második alkalommal nyerte el a Superbrands elismerést.

Új termék: a Pikok Pure parasztkolbász

A hagyományos ízvilágot idéző Pikok Pure parasztkolbász nem véletlenül az egyik legnépszerűbb, amely kifogástalan minőségű sertéshús felhasználásával készül, továbbá laktóz- és gluténmentes, és akik megkóstolják, garantáltan nem csalódnak, hiszen a nagyapáink idejében készített, eredeti ízvilággal találkozhatnak.

Egészséges összetevők, hagyományos íz Forrás: Origo

Folyamatos innováció és fenntarthatóság

A Lidl évek óta kiemelt hangsúlyt fektet az egészséges és kiegyensúlyozott étrend támogatására. Beszállítóival együttműködve az aktuális táplálkozástudományi ismeretekhez igazodva segíti vásárlóit a tudatos, egészséges életmódba beilleszthető, valamint a speciális táplálkozási igényeknek megfelelő termékek kialakításával. A Lidl célja, hogy 2025-ig saját márkás termékei esetében átlagosan 20 százalékkal csökkentse a hozzáadott só- és cukortartalmat. Szem előtt tartva a megváltozott fogyasztói szokásokat és a vásárlók preferenciáit, folyamatosan bővíti laktóz- és gluténmentes, bio és vegán termékkínálatát is, hogy az ételintoleranciával és ételallergiával élők, valamint a speciális táplálkozást folytatók is változatosan állíthassák össze étrendjüket. A Lidl Magyarország számára alapvető fontosságú, hogy az üzletekben elérhető termékek a lehető legmagasabb minőségi és élelmiszer-biztonsági követelményeknek feleljenek meg, valamint, hogy a termék útja a Lidl polcaitól egészen a termelőhelyig visszakövethető legyen.

Vakteszttel a fogyasztókért

A Lidl minden egyes új termék bevezetése előtt vakteszten veti össze az adott terméket a konkurensekkel, hogy lemérje a kedveltségét a többiekhez képest is. A terméktesztek eredményei pedig nem csak egyszerű adatok maradnak, hanem ezek alapján a termék kifogásolt tulajdonságait fejlesztésekkel módosítják. A már piacon lévő termékek esetében a Lidl évente tervezetten és szúrópróbaszerűen érzékszervi tesztet végez, illetve végeztet független akkreditált laboratóriumokkal, ezzel is szem előtt tartva a vásárlói elégedettséget.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.