Most kell cselekedni, mert 20 év múlva már késő lesz!

Forrás: CSR Hungary -
felelősség HELL ENEGY fenntarthatóság
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Idén 15. éve került meghirdetésre a Magyar Üzleti Felelősség Díja, a CSR Hungary Díj, melynek célja azoknak a Magyarországon működő cégeknek, vállalatoknak a népszerűsítése, amelyek a felelős és fenntartható üzleti modell meghonosítására törekednek. 

A független szakmai zsűri által odaítélt díjat immár második alkalommal nyerte el a HELL cégcsoport: idén a vállalat új csomagolásmentes technológiája, a vezetékes vízből prémium minőségű és tisztaságú vizet előállító Floewater kapta meg.

Forrás: CSR Hungary

"A környezettudatosság és egészségmegőrzés érdekében úgy éreztük, a vízfogyasztásnál is példát kell mutatnunk, nem csak az energiaital és üdítőital kategóriában. Magyarországon a vezetékes hálózat által biztosított ivóvíz nagyon jó minőségű és olcsó, így teljesen felesleges palackokkal és szállítással terhelni a környezetünket, hiszen csomagolás nélkül, mindenki számára elérhetően ott a csapvíz. Olyan megoldást kerestünk, amely csomagolásmentesen prémium minőségű ivóvizet biztosít az ország minden pontján, mert hiszünk abban, hogy ha megoldható a vízfogyasztás mindenki számára hulladéktermelés nélkül, akkor ez a helyes út. Ezt nyújtja a Floewater, és örülünk annak, hogy a CSR Hungary Díj bírái is így látják, új márkánk megérdemli ezt a rangos elismerést" – mondta el a díjkiosztón Mihály Eszter, a HELL ENERGY cégcsoport CSR menedzsere.

"Ha megoldható a vízfogyasztás mindenki számára hulladéktermelés nélkül, akkor ez a helyes út" Forrás: CSR Hungary

A HELL ENERGY hosszú távú fenntartható fejlődési programjának köszönhetően folyamatosan növelte portfóliójában az aludobozos termékek arányát, így 2020-ban termékeinek már több mint 95 százaléka végtelenszer újrahasznosítható alumíniumdobozban került forgalomba, amelyek a gyártáshoz szükséges energiaigényt is 100 százalékban megújuló energiával fedezik.

A cégcsoport úgy gondolja, hogy először a belső folyamatokat kell optimalizálni a fenntartható működés érdekében, és csak utána lehet a fogyasztókat is arra biztatni, hogy fenntartható módon éljenek és felhagyjanak korábbi, a környezetre káros szokásaikkal.

Nem mellesleg a HELL-nél jelenleg is fut egy projekt, mellyel vásárlóikat segítik abban, hogy megismerjék: az alumíniumdoboz értékes, és megfelelő helyre dobva a legkönnyebben, leggyorsabban újrahasznosítható csomagolás.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.