VV Alekosz Görögország nyaralás
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Veronika szerint Alekosz egy odaadó, figyelmes szerető, aki a vad szexet szereti - a fiatalok már nyaralásuk első éjszakáján szeretkeztek.

Már az első éjszaka egymásnak esett Alekosz és Veronika. A pár nem tudta fékezni vágyait a meseszép Kos szigetén, és kihasználták első közös estéjüket - tudtuk meg a Blikktől. Nem indult jól a nyaralás: a repülőtéren már összevesztek, mert mindketten másként képzelték a pihenést, de a szállodai szobájukban már ki is békültek.

Fotó: Mudra László [origo]

A villa egykori okostojása elmondta, már az első este szexelt a fekete hajú szépséggel, de a részletekről mélyen hallgat. Azt azonban elmondta Alekosz, hogy jelenleg minden vágya az utóbbi fél év kipihenése: "Nagyon kemény időszak van a hátam mögött, úgyhogy kicsit helyre kell tennem magamban a dolgokat. Szeretnék minél többet pihenni és ejtőzni, amihez a legjobb helyet választottuk Veronikával" - vallotta a görög amorózó.

Veronika is nagyon élvezte az első napot, és reméli, hogy egész héten lesz alkalma megtapasztalni Alekosz szexuális étvágyát: "Kicsit fáradtak voltunk az este, úgyhogy először lepihentünk a szobánkban, ahol végre kettesben lehettünk kamerák nélkül is, és kényeztethettük egymást egy kicsit. Később elmentünk sétálni, Alekosz pedig meghívott vacsorázni. Majd boroztunk, végül pedig bealudtunk a tévé előtt. Alekosz nagyon figyelmes szerető, többször is voltunk már együtt, és mindig szenveddélyes, odaadó volt. Igaz, hogy azt mondta, hogy ő a vad szexet szereti, ezt azonban nyilván a kamerák miatt még nem bizonyította, de már nagyon várom. Egyébként sem egy lassú típus, odateszi magát, ha kell. Remélem, ez alatt az egy hét alatt lesz rá bőven alkalom, hogy minden tudását megmutassa. Én el fogom csábítani a tengerparton is, amikor már senki nem lát minket" - mondta Veronika.