Szépségével a magyar nők 27%-a elégedett

pr-cikk
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
A Dove 2013-ban Magyarországon is megvizsgálta, hogy mit gondolnak a nők a szépségről és van-e kapcsolat a szépség és a boldogság között.

Unilever
Unilever

Míg a megkérdezett magyar nők 74%-a egyetért abban, hogy minden nőben van valami szép, a legtöbben mégsem látják magukat szépnek.

Magyarországon a nők 77%-a elismeri, hogy valamilyen nyomás hatására dolgozik azon, hogy szép legyen (a globális arány 59%). A többségük (60%) abban is egyetért, hogy ha a kinézetéről van szó, akkor a nők saját maguk legnagyobb kritikusai.

Unilever
Unilever

Hogyan lehet kiaknázni a bennünk rejlő szépségpotenciált?
A magyar női válaszadók 45%-a a hasát szereti a legkevésbé (globálisan is ez a legkevésbé kedvelt testrész - 36%), amit hazánkban a mell, a fenék és a láb (mindhárom 20%) követ.
A magyar nők 3 legkedveltebb testrésze a szem (53%), a haj (32%) és a száj/mosoly (27%), átlagosan 2 testrészüket kedvelik.

Magyarországon a nők 45%-a érzi úgy, hogy megvan benne a potenciál, hogy jobban nézzen ki, de gyakran ezért semmit sem tesz. 30%-uk azt mondja, hogy akkor tudja kihozni magából a legtöbbet, ha a megfelelő termékeket használja.
A magyar nők 72%-a boldogabbnak érzi magát akkor, ha jól és szépnek érzi magát, míg 64%-uk a boldogság szempontjából azt is fontosnak tartja, hogy magabiztos legyen a külsejével kapcsolatban.

Unilever
Unilever

A Dove elkötelezett abban, hogy segítse a nőket a saját szépségpotenciáljuk kiaknázásában úgy, hogy termékeivel nap mint nap inspirálja őket, hogy tehessenek valamit a bőrük és hajuk szépségéért. A márka hiszi, hogy ha a nők jól érzik magukat a bőrükben, akkor sokkal magabiztosabbak és könnyebben kiaknázzák a bennük rejlő szépséget.

Tovább információért kattintson ide!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.